You are viewing a single comment's thread from:

RE: Launching Promo-Romania

in #promo-romania7 years ago

Excelenta idea de a promova Steemit pentru cei din Romania, am incercat si eu sa o fac printre prieteni insa, a cam esuat tentativa mea, multi nu cred ca se pot face bani, si multi se asteapta sa faca bani usor.
Pentru mine Steemit nu este doar un mod de a creste la nivel financiar, insa te poate ajuta sa cresti mult la nivel intelectual, invatand sa scrii mai bine si te ajuta sa dezvolti orice iubesti sa faci.
Asta este partea cea mai importanta si cu cat devii mai bun la ceea ce iti place sa faci cu atat incepi sa faci si mai multi bani.

Sort:  

Multumesc, stiu ce vrei sa zici, si eu am dat peste aceleasi probleme. Chiar daca le-am zis ce trebuie sa faca e ca si cum unii nici macar nu doresc sa fie ajutati.

Exact, inainte sa intru pe Steem nu scriam sau fotografiam si acum am descoperit ca imi place si ca ma si pricep oarecum. Partea mea prefefrata despre Steem este comunitatea, nu am gasit ceva asemanator niciunde altundeva. :)

Hey, daca pot sa dau o mana de ajutor, cu mare drag🍀

Suna perfect, ti-am trimis un mesaj pe Discord. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55994.69
ETH 2375.77
USDT 1.00
SBD 2.31