You are viewing a single comment's thread from:

RE: Alldutch is op zoek naar sponsors

in #project6 years ago

Ik schrijf ook vooral in het engels, omdat de Nederlandse community nog te klein is om echt een discussie op gang te krijgen.

Ben aan het nadenken om een apart (Niche) account aan te maken en daarmee alleen nederlandse artikelen te schrijven.

Ik denk dat er wel een markt is voor Nederlandse content. Alleen moet je niet verwachten dat in het trending section van steem komt te staan.

De Koreanen hebben trouwen een eigen steem website gemaakt. Waarbij je dus alleen steem posts te zien krijgt die geschreven zijn in het Koreaans. Eventueel zouden we dit ook voor Nederland kunnen doen.

Dan heb je een eigen website met een eigen trending section enzo.

Sort:  

Ik schrijf ook vooral in het engels, omdat de Nederlandse community nog te klein is om echt een discussie op gang te krijgen.

Serieus?

Heb je daar voorbeelden van? Posts die je in het Engels hebt gemaakt, waaruit een discussie is ontstaan die in het Nederlands niet had plaatsgevonden?

Ik vind de Nederlandse volgers namelijk veel interactiever dan de Engelstaligen. Kan ook aan de onderwerpen liggen natuurlijk.

Juist omdat de Nederlandse community zo actief is, overweeg ik minder in het Engels te schrijven. Maar als ik jou bericht lees zou dat een slecht idee zijn.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67551.75
ETH 3252.54
USDT 1.00
SBD 2.65