Alldutch is op zoek naar sponsors

in #project6 years ago

sonsorzoektocht.png

Wij zijn een groep Nederlandstalige Steemians (BE & NL) en wij hebben deze Steemit account aangemaakt om daarmee Steemit posts van Nederlandstaligen te cureren. Het liefst zouden wij dan ook zien dat er meer posts verschijnen die ook in het Nederlands geschreven zijn.

Vorige week maandag zijn we begonnen met onze zoektocht naar sponsors. We hebben toen twee manieren aangegeven waarop wij gesponsord kunnen worden, namelijk:

  • via Steembasicincome
  • via een SP delegatie

Via een wekelijkse post willen wij jullie graag op de hoogte houden van de stand van zaken.


Sponsoring via Steembasicincome

We zijn verheugd om jullie te kunnen meedelen dat we inmiddels de trotse bezitter van 42 SBI shares zijn! 21 van deze shares hebben wij gedoneerd gekregen van :

We willen jullie bij deze allemaal hartelijk bedanken voor de gesponsorde SBI shares. We hebben ook een evenredig aantal shares aan jullie teruggesponsord.

Deze shares zorgen ervoor dat we een upvote van @steembasicincome krijgen op al onze Steemit posts.
Wil je meer weten over hoe dit werkt, kijk dan hier.

Jullie mogen ons nog steeds sponsoren via Steembasicincome, maar wij kunnen jullie voorlopig even niet terugsponsoren.


Sponsoring via SP delegatie

Er is op dit moment al 350 Steem Power gedelegeerd naar deze account. De volgende personen hebben SP aan ons gedelegeeerd :

DelegatorAantal SP gedelegeerd
@seveaux250 SP
@karinxxl50 SP
@marcovanhassel50 SP

Ook jullie willen we hier graag hartelijk voor bedanken. Jullie gedelegeerde SP zorgt ervoor dat onze upvote meer waard is en zo kunnen wij de posts die wij cureren van een mooiere upvote voorzien.

Wil je ook een gedeelte van jouw SP delegeren aan ons, zodat we daarmee goede Nederlandstalige content kunnen cureren en upvoten, maar weet je niet hoe dat moet?

Check dan onze post van vorige week hier over.


Project Uptrade

Afgelopen zaterdag zijn we van start gegaan met Project Uptrade. Via dit project willen we proberen om 10 SBD om te zetten in 1000 Steem. Ben je benieuwd hoe we dat proberen voor elkaar te krijgen? Klik dan op de volgende link :

https://steemit.com/project/@alldutch/alldutch-presents-project-uptrade

De eerste uptrade is al gedaan door @anouk.nox. Bedankt hiervoor!


20180418_175257.png

Heb jij misschien een goed idee over sponsoring? Of zou je de Nederlandstalige Steemians die lid zijn van @alldutch willen leren kennen? Meld je dan aan op onze Discord-server : https://discord.gg/9mzqA7H

alldutchnew.gif

Sort:  

Ik vind het zo jammer om te zien hoe klein de Nederlandse community is! Als ik tijd heb ga ik zeker een nederlands account opzetten zodat ik ook in het Nederlands kan bloggen. Er zijn trouwens wel wat Nederlandse grote namen, ik zou ze zo niet weten, behalve @hendrikdegrote, ik hoop dat zo'n persoon de Nederlandse community wil gaan supporten. Dat zou erg goed zijn voor de steemit groei in Nederland!

Ik zit momenteel in de Filipijnen en het is ongelofelijk om te zien hoe @surpassinggoogle de Filipinos ondersteund en inspireerd. Er zijn hier regelmatig grote meetups en dat maakt steemit nog mooier! Ik hoop dat Nederland dat ook krijgt in de toekomst! Hebben jullie een curationtrail?

Wij proberen daar dus verandering in te brengen. Kom een keer bij ons langs op de discordserver om te zien waar we mee bezig zijn, @xsaj ;

https://discord.gg/9mzqA7H

Hii! Dankje voor de uitnodiging maar momenteel is mijn telefoon vol met travelapps die ik echt wel nodig heb. Ik ben daar een kort tijdje lid geweest. Als ik ooit iets kan doen voor de community, zou ik dat heel graag doen! Ik vind het fantastisch om de Steemph.cebu community te joinen, de @steemsummit die we afgelopen weekend hadden waar ik zelfs @surpassinggoogle heb ontmoet. Ik hoop echt heel hard dat Nederland ook zo'n bruisende community krijgt en daar zou ik graag aan mee willen werken. Heeft AllDutch al een votingtrail? Dat zou misschien wel wat meer mensen uitnodigen als @alldutch daar tijd voor heeft.

Groetjessss,
Sha

Goed bezig! Steeds als ik iets denk te begrijpen van steem dollars en dergelijke en ik lees iets erover dan snap ik er weer minder van...Zal mij eens inlezen over SBI :)

Omdat de meeste volgers Engelstalig zijn zal ik voornamelijk mijn posts engels opzetten. Is het nog steeds zo dat ik dan de tag #alldutchenglish moet gebruiken? Ik zie soms ook alldutch op engels geschreven blogs van Nederlanders. Weet niet of dat geoorloofd is.

Ik schrijf ook vooral in het engels, omdat de Nederlandse community nog te klein is om echt een discussie op gang te krijgen.

Ben aan het nadenken om een apart (Niche) account aan te maken en daarmee alleen nederlandse artikelen te schrijven.

Ik denk dat er wel een markt is voor Nederlandse content. Alleen moet je niet verwachten dat in het trending section van steem komt te staan.

De Koreanen hebben trouwen een eigen steem website gemaakt. Waarbij je dus alleen steem posts te zien krijgt die geschreven zijn in het Koreaans. Eventueel zouden we dit ook voor Nederland kunnen doen.

Dan heb je een eigen website met een eigen trending section enzo.

Ik schrijf ook vooral in het engels, omdat de Nederlandse community nog te klein is om echt een discussie op gang te krijgen.

Serieus?

Heb je daar voorbeelden van? Posts die je in het Engels hebt gemaakt, waaruit een discussie is ontstaan die in het Nederlands niet had plaatsgevonden?

Ik vind de Nederlandse volgers namelijk veel interactiever dan de Engelstaligen. Kan ook aan de onderwerpen liggen natuurlijk.

Juist omdat de Nederlandse community zo actief is, overweeg ik minder in het Engels te schrijven. Maar als ik jou bericht lees zou dat een slecht idee zijn.

In principe kunnen wij je natuurlijk moeilijk verbieden om een bepaalde tag te gebruiken. Maar wij proberen vooral de tag #alldutch op de kaart te zetten.

We kunnen er wel een bot voor maken natuurlijk. Niet zo van 'dat mag niet', maar meer iets van 'Gaaf, dat je onze tag kent. Jammer dat je post niet in het Nederlands is. Gebruik voor Engelstalige teksten ...' enz.

Er zijn al veel te veel bots op Steemit.

Ja, daar heb je wel gelijk in.

Ok dus eigenlijk is #alldutch voor alleen nederlands geschreven blogs? Kan zijn door #alldutch ook op mijn andere blogs toe te passen dat de tag bekender wordt bij andere nederlandstaligen. Nu gebruik ik #alldutchenglish

#alldutch is meer een tag om de community mee te promoten, maar ook engelstalige posts. Wij proberen vooral de tag #alldutch te promoten onder Nederlandstalige gebruikers.
En we zouden natuurlijk graag zien dat meer mensen ook posts in het Nederlands gaan schrijven.

Spannennnnd!! Er wordt hard aan de weg getimmerd!

Maar inderdaad, al deze initieven zorgen er wel voor dat het meer loont om in het Nederlands te schrijven. In ieder geval, ik vind het motiverend :)

Heb me even een paar weken vooral gericht op het echte leven en genoten van een zomers weekje vakantie, maar ben blij te zien hoe de vaart er ineens goed in zit bij alldutch! Hulde en respect!

Btw: moet je Nederlandstalige post aan regels voldoen om in aanmerking te komen voor curatie?

Nee hoor. Al juichen we het gebruik van de tag #alldutch natuurlijk ten volste toe!

Ik vind de 'Uptrade' actie wel een mooi initiatief. Moet even dollars sparen om er aan mee te doen.

We hopen dat er meer mensen aan mee gaan doen. We wachten geduldig af 😀

kan ik 1 sbd geven en er 0.900 Steem voor terug krijgen? Dat zou een goede ruil zijn ten opzichte van ullie toch? Of gewoon 1 SBD tegen 1 steem? Zelfs dat is nu ook ok?

Je zou ook 5 SBD kunnen geven en er 1 Steem voor terug kunnen krijgen. Dat is ook een goede ruil ten opzichte van ons.

he he ! daar ben ik het helemaal mee eens. Maar die heb ik niet. Ik wil helpen, want ik hou van het idee samen op te bouwen en er samen wat aan hebben. SBI heb ik al gedaan, nu dacht ik ipv van mijn sbd gewoon om te wisselen het met jullie te ruilen, voor 0.100 minder in steem. Maar laat maar zitten ik snap het waarschijnlijk niet goed. Zal alles nog wel een keertje lezen. Succes.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54506.20
ETH 2881.76
USDT 1.00
SBD 2.03