You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak znalazłem pracę jako Python Dev będąc jeszcze w liceum | How I got a job as a Python Developer while still in high school

in #programming6 years ago (edited)

Naprawdę ciekawa historia zwłaszcza, że udało ci się dorwać pracę zdalną. Jak ostatnio szukałem tego typu roboty to ofert było bardzo mało, a wymagania dość wysokie. Większość firm z mojego doświadczenia nie chce brać ludzi zdalnych niestety.

Co do edukacji wyższej; dziwią mnie twoje kompleksy. Polskie uczelnie w rankingach światowych stoją na niskim poziomie więc ukończenie ich to nie jest żaden wielki powód do chwały/dumy. No i IT jest taką branżą, że część firm przyjmuje bez wyższego wykształcenia i nie jest one wymagane do niczego.

Sort:  

Hej, też tak myślę, ale niestety, mentalność lokalnych mi ludzi jest prosta, 'nie masz studiów = robol' i to często jest wpajane każdemu od małego czy to w szkole, czy to w domu czy gdziekolwiek. Bardzo tego nie lubię i walczę z tym gdzie mogę, piszę, mówię. Może do kogoś dotrze.

Pewnie zdarzają się racjonalni ludzie, myślący trzeźwo, ale to wyjątki raczej, przynajmniej w mojej okolicy.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64535.04
ETH 3462.08
USDT 1.00
SBD 2.49