@Santarius #poznajeksperta

in #poznajeksperta6 years ago (edited)

@Santarius - ekspert od udzielania rad nowym użytkownikom

Jak zacząłem swoją krasnalkową przygodę ze steemit? Niestety od spamowania  Wrzucałem masę fotek nie opisując ich, nic na tym praktycznie nie zarabiałem. Pierwszy miesiąc na platformie upłynął mi więc na spamowaniu…

Nie pamiętam dokładanie jak dowiedziałem się o chacie na steemit. W każdym razie wrzuciłem jeden ze swoich linków w sekcji #polish. Odpowiedział mi niejaki jegomość @Santarius ,, - to nie tutaj, wrzuć to na #polish-promotion. :D’’ Jak widzicie nie było to zbesztanie na zasadzie ,,co Ty noobie wyprawiasz.’’ Było to delikatne zwrócenie uwagi, że postąpiłem niewłaściwie.

Myślę sobie, ,,może facet wie co się z czym na platformie je.,, Wszedłem na jego profil. Przeczytałem artykuł Santariusa- https://steemit.com/polish/@santarius/twoje-miejsce-w-ekosystemie-steem

To była właściwa decyzja. Dzięki temu artykułowi poznałem serwis @glodniwiedzy i redaktora serwisu @nicniezgrublem, z którym zacząłem późniejszą współpracę.

Kim jest @Santarius ?

Wiem, że lubi grać w stare gry, czasami jeździ autostopem, mieszka gdzieś w województwie Mazowieckim. Nie przepada za kawą espresso. Fakt, to nie wiele, sam niechętnie o sobie opowiada. Jednak jeśli chodzi o platformę Steemit…. To już inna bajka !!!!

Do Santariusa pierwszy raz odezwałem się dokładnie miesiąc temu.

Przekonałem się wówczas, że facet rzeczywiście wie wszystko o platformie. Jest absolutnym fenomenem w tej dziedzinie. Rozmawialiśmy o wszystkim dotyczącym platformy. Od nagród kuratorskich po sposób pisania. Śledziłem jego profil i dowiedziałem się następnej ciekawej rzeczy, jak poprawie formatować teks. Sam @Santarius odpowiedział ,,- możesz z tego robić swoiste kopiuj wklej’’ I tradycyjnie miał rację. https://steemit.com/music/@santarius/van-der-graaf-genrator-pawn-hearts-review-and-analysis

@Santarius pokazał mi także https://steemd.com/ gdzie mogę obserwować swoje, a także innych poczynania na platformie.

Tu wersja postu samego bohatera tematu
https://steemd.com/music/@santarius/van-der-graaf-genrator-pawn-hearts-review-and-analysis

@Santarius wyjaśnił mi także funkcjonowanie największych serwisów na platformie jak Curie, czy OCD, którego sam jest członkiem.

Zapytasz o cenę steem? Proszę bardzo @santarius w mgnieniu oka wysłała link
Śmiać mi się chciało jak napisałem, że mam 4 tysiące Steem Power, @Santarius od razu mi wyjaśnił, że mam 4 steem power :D


"Santarius 23:22
Zakupione tokeny STEEM możesz sprzedać w każdej chwili
• Prawdopodobnie kurs wzrośnie, bo teraz jest dołek
• No ale warto wiedzieć, że Steem Power wypłaca się już 3 miesiące
• Więc gdy zainwestujesz, to przy rezygnacji winien będziesz poczekać 3 miesiące na wypłacenie pełnej sumy
• W tym czasie oczywiście możesz fajnie obracać tymi tokenami
• To znaczy...
• Nagrody kuratorskie są
• Fajna sprawa, sam kosiłem spore sumy
• 4 SP tygodniowo - to niezły wynik za samo głosowanie 😛
• Przy dwóch tysiącach
• No i SP to większe zasięgi
• Ale 40 SP to trochę mało""

Chcesz zamienić Steem Dollars na Steem Power ? Proszę bardzo. Kolejny link i wskazówki.

To tylko wierzchołek góry lodowej. Można zadać każde pytanie dotyczące platformy i jeśli @Santarius nie zna odpowiedzi, to zna ją tylko bóg…

Dla mnie @Santarius jest fenomenem w swojej dziedzinie. Moim zdaniem jest najlepiej poinformowaną osobą na platformie. Zawsze pomoże, zawsze coś podpowie, zupełnie nie mając w tym żadnego interesu.

Życzę Ci drogi Santariusu wiele pozytywnych chwil na platformie, no i stań się do cholery w końcu tym wielorybem ! Bo zasługujesz na to jak mało kto…

Sort:  

Miałam podobnie. Sam do mnie napisał na chacie ze wskazówkami jak formatować tekst, żeby nie wyglądał jakby mi kot po klawiaturze przebiegł :) Kopalnia wiedzy.

Dokładnie , nic dodać nic ująć

@Santarius zawsze na pierwszej linki frontu z nowicjuszami :) Tak trzymaj!

Ja też mu bardzo wiele zawdzięczam, dlatego go opisałem

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 59502.70
ETH 2577.84
USDT 1.00
SBD 2.43