@jacekw #poznajeksperta

in #poznajeksperta6 years ago (edited)

@jacekw jest niewątpliwie ekspertem w dziedzinie statystyk dotyczących polskiej społeczności Steemit.

Jak dowiedziałem o istnieniu Pana W? Naprowadził mnie pierwszy mój ekspert @Santarius. Pozwolę sobie tutaj zacytować mojego pierwszego bohatera.

Aktywność kuratorów oraz tagów śledzić możemy obserwując z kolei prowadzane przez @jacekw statystyki.

@Santarius

Zacząłem więc obserwować Jacka. Do jakich doszedłem wniosków? Jacek jest osobą niezwykle skrupulatną. Gdybym poprosił go aby stworzył statystykę do statystyki, to wierzę, że @jacekw by bez większych trudów taką statystykę stworzył.

Chcesz dowiedzieć się jacy autorzy byli najbardziej aktywny w wybranych tagach? Proszę bardzo, Pan W już ma na to odpowiedź.
https://steemit.com/polish/@jacekw/najbardziej-aktywni-kuratorzy-w-popularnych-tagach

Tutaj natomiast kolejna statystyka, tym razem w formie wykresu.

Chcesz dowiedzieć się który użytkownik jaki ma Steem Power ? Proszę bardzo

https://steemit.com/polish/@jacekw/przekroj-spolecznosci-polish-maj-2018

Mnie osobiście najbardziej urzekł @jacekw jednym ze swoich artykułów dotyczących liczby aktywnych obserwujących. Z tego artykułu znowu dowiedziałem się wielu interesujących faktów dotyczących mojej osoby.

Nie zamierzam wrzucać wszystkich wykresów Pana W. Raz, że naruszyłbym jego prawa autorskie, a dwa sami musicie go poznać ( Ci co nie znają)

https://steemit.com/polish/@jacekw/ilu-tak-naprawde-masz-aktywnych-obserwujacych

Jacku, dla mnie jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, nie znam innej tak dokładnej osoby. Do tego widać, że robisz to z pasją. Oprócz wykresów, wrzucasz także wiele przydatnych informacji, które zebrałeś zajmując się statystykami. Dla mnie jesteś fenomenem i życzę Ci abyś dalej robił to co robisz jak długo tylko będziesz mógł, bo nie znam innej osoby która mogłaby Cię zastąpić….

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Gdybym poprosił go aby stworzył statystykę do statystyki, to wierzę, że @jacekw by bez większych trudów taką statystykę stworzył.

Nie stworzyłby, bo na bank już ma. Pewnie nawet ma średnie tętno, ciśnienie i temperaturę ciała w trakcie pracy nad statystykami i rozkład w ciągu dnia oraz intensywność snów o statystykach w zależności od faz księżyca.

A jeśli nie ma, to na pewno stworzy. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99