@gotsummerpl - #poznajeksperta

in #poznajeksperta6 years ago (edited)

programowanie-1.jpg
Bardzo spodobała mi się inicjatywa użytkownika @noisy2, więc też postanowiłem wybrać kogoś do konkursu.

Chciałbym zgłosić osobę o nicku @gotsummerpl. Dlaczego?

  • jest to osoba, która wiele razy pomogła mi ze zrozumieniem jak działa Steemit. Poświęciła na to dużo swojego wolnego czasu, gdyż pytań miałem naprawdę dużo :D;
  • Powodem, dlaczego nazywam go ekspertem jest to, że jest to osoba, która znakomicie tłumaczy pojęcia informatyczne i pojęcia z fizyki, a także pokazuję jak stworzyć różne skrypty oraz proces ich pisania. Możecie się o tym przekonać tu: 1, 2, 3, 4, 5, 6;
  • organizuje własny konkurs o nazwie "Warto Przeczytać", pomaga on w nim zostać zauważonym mało znanym autorom, którzy piszą świetne posty. Przykładowe zestawienie. Przekazał on autorom postów znalezionym w zestawieniu 0.075 SBD z własnej kieszeni;
  • wrzuca posty regularnie (codziennie) i są one pisane w sposób fachowy oraz oryginalny.

Podsumowując:

GotSummer jest niezwykle aktywnym użytkownikiem Steem. Wniósł w społeczność wiele dobrego, a po jego postach widać, że wymagały one od niego poświecenia dużej ilości czasu na napisanie ich. Widać, że zna się na tym o czym pisze i stara się, aby jego posty były oryginalne i pełne ciekawych informacji. Sam nauczyłem się od niego wiele pojęć informatycznych oraz fizycznych i dobrze bawiłem się przy jego twórczości.

Sort:  

Popieram, też zgłosiłem tego użytkownika. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66396.53
ETH 3174.43
USDT 1.00
SBD 4.15