You are viewing a single comment's thread from:

RE: O meu texto inspiracional para a nova semana - Humanidade

in #portugues7 years ago

Olá @nolasco
Incluimos teu texto no post de hoxe O mais leido do Steemit en Portugues o 2/Agosto por ser un dos mais votados e ser especialmente reflexivo.

Nós somos das que pensamos que os mundos facemolos cada unha das persoas coas nosas actitudes vitais e nosa capacidade de influencia no entorno achegado.

Parabéns e obrigadas polas túas aportacións.

Percuramos curadoras de contidos. Queres axudar??

Sort:  

Oh, muito obrigada, fico imensamente feliz! Vou "resteemar" :)! Estarei sempre aqui com novas inspirações! E pronta a colaborar, sim, quero ajudar! O que tenho que fazer? Eu ainda estou a aprender sobre o Steemit e confesso que não sei bem o que é ser curadora! Mas sim, quero muito! Obrigada pela confiança!

Obrigado a vç por ofrecerse.
Porei ó meu alter ego @freyman a traballar nun artigo arredor da curación. A verdade e que a curación é un mundo cheo de traballo, pero moi gratificante pola aprendizaxe.
En definitiva, a curación ven sendo atopar o ouro no medio da palla.
Percurar e filtrar + Mesturar + Partillar.
Fraternais apertas.

Ok, conte comigo para "garimpar"! E para aprender! Estou nessa!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59139.97
ETH 2676.50
USDT 1.00
SBD 2.44