Sort:  

It depends hahahaha... and you're still alive!!!! 😂😂😂😂

hahajq of course, hapit nako modatu diri.. haha

Bonga ka! Ikaw na milyonaryo! Kita ko dinagko na lage imo boto. Asensado eh!!! Hahahahaha

lahi na ang steem karon pgka hman sa update sa last hardfork. Di na uso ang bidbots karon nga bayad bayad, mangta na jud sila og mga maayo nga suwat.. Bonga jd, 1k nag ahong SP. hahaha

Bitaw kurata naho.. hahahaha giunsa man na nimo! Panhatag pud oi, pawelcome back ba naho... hahahahahaha

hahaha ayaw ky modelegate ko ja if nakabantay kas SBD mibalik na ja taas ng value, gahapon 58 na bt karon 48 na sad.. kaso pag balik nmo dilekado pa ky gibaligja ang share sa founder sa lain nga di taga steem. haha

Hahahahaha at parang kasalanan ko pa ha

aw naigo dy ka.. haha but ikaw pa nga oahon rba ka.. dali raka motaas.. sampolan sa takag 1000 SP veh f full paba.. haha

Hahahaha ikaw na!!! Maayo kay naambongan ka sa mga biyaya ron..

hoy!!... ang quality sako writing klaro man kaajo, d lang ko mopalt gud then di ko hilig mg oa. oa og comment.. karon ky fair play na bt lahi jud sa mo engage.. haha

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58539.27
ETH 2627.11
USDT 1.00
SBD 2.40