You are viewing a single comment's thread from:

RE: Roztrygnięcie I edycji konkursu "100 lat Niepodległej"

in #polish6 years ago

No rzeczywiście było ostro :) Dziękuję wszystkim za głos. Gratuluje @arabson1990 wygranej. Reszcie kapitalnych tekstów. Osobiście nie głosowałem, bo cały dzień się do tego zbierałem, ale lekko zalanie ważnej wystawy mną wstrząsnęło.

Sort:  

Liczyłem, że biorący udział w konkursie również będą głosować na posty, ale nie było takiego wymogu w regulaminie. Osobiście miałem też głosować, ale zrezygnowałem, bo by mi się sytuacja skomplikowała (dwóch na jednym miejscu), dlatego odpuściłem.

Czytałem o tym zalaniu mam nadzieję, że straty nie są duże, z drugiej strony każda zalana klisza jest bezcenna.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60180.31
ETH 3001.45
USDT 1.00
SBD 3.64