Roztrygnięcie I edycji konkursu "100 lat Niepodległej"

in #polish6 years ago

Zakończyło się głosowanie na najlepsze publikacje w konkursie "100 lat Niepodległej", do konkursu pracę zgłosiło 5 autorów:

AutorTytuł publikacji
@wolontariuszNie tylko ludzie...
@arabson1990Wojciech Lis pseudonim „Mściciel” lokalny bohater Ziemi Mieleckiej
@piewcaWojtek Szczepaniak ps. "Lwowiak" bohater z mojej ulicy
@zworaHelena Jedlińska - wielka bohaterka spod Auschwitz. Zupełnie zapomniana
@marconAdam Doboszyńskie. Sylwetka


BeFunky-collage.jpg

Głosowało 11 użytkowników, którym bardzo dziękuję za udział w zabawie. Rywalizacja była bardzo zacięta, jak widać po przedstawionej niżej punktacji, każdy kolejny głos mógł wywrócić klasyfikację do góry nogami. W wyniku oddanych głosów klasyfikacja końcowa pierwszej edycji konkursu przedstawia się następująco:

MiejsceAutorIlość punktów
1@arabson199014
2@zwora11
3@piewca10
4@wolontariusz9
5@marcon0

Gratuluję zwycięzcom, dla których nagrody zostały już przesłane, pozostałym uczestnikom gratuluję wspaniałych postów i zapraszam do kolejnej edycji.

screenshot-steemit.com-2018-06-03-21-29-47.png

Wszystkich chętnych, którzy nie zdążyli przygotować publikacji konkursowej do pierwszej edycji chciałbym uspokoić, gdyż mogą przedstawić kolejne niezwykłe postacie, wydarzenia lub miejsca, którym należy się upamiętnienie w postaci wirtualnych pomników.

Trwa druga edycja konkursu, post informujący znajdziecie pod linkiem

Każdego, kto chciałby dołożyć swoją cegiełkę do puli nagród zapraszam do sponsorowania, mam nadzieję, że z czasem pula nagród wzrośnie.


images.jpg

Zapraszam do zabawy, budujmy pomniki naszym bohaterom!

Sort:  

No rzeczywiście było ostro :) Dziękuję wszystkim za głos. Gratuluje @arabson1990 wygranej. Reszcie kapitalnych tekstów. Osobiście nie głosowałem, bo cały dzień się do tego zbierałem, ale lekko zalanie ważnej wystawy mną wstrząsnęło.

Liczyłem, że biorący udział w konkursie również będą głosować na posty, ale nie było takiego wymogu w regulaminie. Osobiście miałem też głosować, ale zrezygnowałem, bo by mi się sytuacja skomplikowała (dwóch na jednym miejscu), dlatego odpuściłem.

Czytałem o tym zalaniu mam nadzieję, że straty nie są duże, z drugiej strony każda zalana klisza jest bezcenna.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61649.11
ETH 3003.31
USDT 1.00
SBD 3.77