You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Król lew"(1994 r.) - wybitna lekcja o postawach obywatelskich

in #polish6 years ago

Sorki, nie odpisałem, bo dziś komunię miałem i nie zauważyłem pytania. Przekształcę wkrótce. Nic się nie bój, początkowo myślałem, że to taki bardziej "romantyczne", że nie kupuje, ale sam zdobywam wpisami. A teraz to już sam nie wiem - chodzi o "szkołę" - kupować czy kolekcjonować. Myślę nad tym, dlatego mam na koncie tutaj, a nie przelewam w BTC na giełdy jak to zrobiłem na początku.

Sort:  

Nie no wiesz to już Twój wybór:) Po prostu myślałem, że np masz i nie jesteś świadomy, że z trzymania samego STEEM czy SBD nic nie ma :) Pozdrawiam

Dzięki wielkie za uruchomienie mojej głowy. Raczej skorzystam z twojej rady, przeleję na SteemPower - tylko powolutku. Muszę zasięgnąć ciut wiedzy technicznej :) Pozdrawiam również i dzięki jeszcze raz za inspirę do działania :)

Dobra, zrobiłem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60617.06
ETH 2405.89
USDT 1.00
SBD 2.59