You are viewing a single comment's thread from:

RE: Niech pożywienie będzie lekarstwem, a lekarstwo pożywieniem.

in #polish6 years ago

Witaj :) Dobrze, że jest tu okazja tak "oficjalnie" przywitać Cię na tagu pl-wege. Więcej o zasadach jego działania poczytasz tutaj: https://steemit.com/polish/@zdrowie/propozycja-nowego-tagu-na-polskim-steemit-pl-wege
Wszystko co napisałaś w tym poście jest mi bardzo bliskie. Także doświadczyłam choroby, walki z nią, przyjmowania leków i pokładania swojego zdrowia w ręce lekarzy. Na szczęście obudziłam w sobie świadomość i tak jak Ty podjęłam działania. Dokonałam wielkiej zmiany, która pozwoliła mi nie tylko odzyskać zdrowie, ale także zyskać NOWE życie :)
Cieszę się, że tu jesteś! Pozdrawiam Cię, Moni

Sort:  

Dziekuje za takie cudowne przywitanie :) Mam nadzieje ze swoimi postami z przepisami i doswiadczeniami bede mogla wiecej ludzi uswiadomic ze zadna choroba nie jest wyrokiem i praktycznie wszystkie sa odwracalne jezeli w pore podejmie sie dzialania i prace nad soba :)i ze mozna zyc w zdrowiu w kazdym wieku!! :) dziekuje za link zapoznam sie :) Rowniez pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56796.26
ETH 2497.29
USDT 1.00
SBD 2.23