Propozycja nowego tagu na polskim Steemit 👉 pl-wege 🍀

in #polish6 years ago

Cześć! Ponieważ na polskim Steemit przybywa coraz więcej nowych osób i różnorodność podejmowanych w artykułach tematów także rośnie, chcę wprowadzić w życie tag, który będzie odnosił się do tematyki wegetarianizmu i weganizmu oraz wszystkim co z nimi związane. Sama publikuję wegańskie przepisy kulinarne oraz artykuły o tematyce "wege" i chętnie też czytam tego typu treści. Dlatego myślę, że używanie tagu do tej kategorii znacznie ułatwi ich wyszukiwanie.

Proponuję, by używać tagu pl-wege. Będę bardzo wdzięczna za Wasze opinie oraz inne propozycje tagu, jeśli takie się pojawią. Piszcie w komentarzach!

 
 

Oto moje pomysły do jakich tematów znajdzie zastosowanie tag pl-wege:

  • artykuły na temat diety wegetariańskiej, wegańskiej, witarianizmu (diety surowej, raw) freeganizmu, frutarianizmu i stylu życia z nimi związanego;
  • przepisy kulinarne na potrawy bez mięsa (czerwonego, drobiu, dziczyzny i innych rodzajów mięs), ryb, owoców morza i żelatyny;
  • teksty dotyczące zwierząt, praw zwierząt, ich obrony i walki o nie;
  • recenzje lub polecane książki, gazety, publikacje, strony www., filmy itp. dotyczące tematyki wege;
  • oraz wszystkie inne artykuły związane z tą tematyką.

Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii i cóż, mam ogromną nadzieję, że dużo dobrego będzie się działo na nowym tagu 😉 Jeśli w gronie swoich followersów macie osoby, które mogą być zainteresowane tym tematem zróbcie reesteem.

Pozdrawiam!

Moni

Sort:  

Genialny pomysł. Jestem ZA :)

Ekstra! Dzięki ;))

Świetny pomysł! Trzymam kciuki za rozwój tagu :)

Dziękuję za Twoje wsparcie :)

Sprawdźmy jak to zadziała! Na pewno w nadchodzącym tygodniu wstawię coś od siebie. :)

Rewelacja! Wlaśnie o to chodzi ;))

Kiedyś byłam wegetarianka więc temat mi bardzo bliski! Sporo bezmięsnych potraw gotuję więc wierzę, że i ode mnie przepisy zawitaja.

Dobra inicjatywa! Czekam na rozwój!

U Ciebie jest mnóstwo świetnych wege przepisów! Super jak dzięki nowemu tagowi będzie łatwiej je znaleźć :)

Dziękuję uprzejmie! Już działa!

Jestem zjadaczem mięsa, ale potrawy wegańskie też na moim stole goszczą i jem je z apetytem. Fanów tagu na pewno znajdzie się sporo.
Dobry pomysł. Pozdrawiam.

Wspaniale! Dziękuję za słowa wsparcia i także pozdrawiam 😊

Super pomysł! Trzymam kciuki! 👍🏻👍🏻👍🏻

Dziękuję i bardzo się cieszę! 😊

W sumie dobry pomysł. Pomimo, że nie jestem weganem lub wegetarianinem, to chciałbym zobaczyć przepisy na bezmięsne dania zebrane do kupy. Na naszym profilu też możecie zobaczyć Fajne przepisy, na niekoniecznie wegeteriańskie, ale na pewno smaczne dania.

Będę z ciekawością śledzić Wasze przepisy i wypatrywać tagu pl-wege :) Może to będzie inspiracja, by upichcić coś wegetariańskiego lub wegańskiego? ;))

Super pomysł! Napewno będzie to tag często przeze mnie odwiedzany :)

Ekstra, czyli pomysł trafiony 😉

Super pomysł, jestem za

Dzięki! 😉

Brawo! Jestem za. Już najwyższy czas na taki tag. Proponuję abyś została opiekunem tego tagu :)

Bardzo mnie cieszy Twoje wsparcie tej inicjatywy! 😊 W takim razie działamy :)

Koniecznie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24