You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zarządzam Chaosem, czyli słów kilka o byciu mamą i sobą w jednej osobie

in #polish6 years ago

Cześć! Przeczytałam cały tekst, wciągnął ;) A pisze do Ciebie Mamuśka, która będąc w zaawansowanej ciąży dostała propozycję wydania własnej (wymarzonej) książki. Tak, napisało do mnie wydawnictwo oferując niemałe pieniądze. Jedynie co miałam zrobić, to... przygotować 200 przepisów z bajkowymi zdjęciami.. ehh Ochoczo zabrałam się do pracy i... po 2 tygodniach napisałam maila z rezygnacją.. Nie dałam rady, po prostu mój brzuch był już za duży, ja za wolna, a termin oddania materiału wypadał na miesiąc po porodzie, który potem okazał się trudną do przejścia "cesarką". Rok po tamtym wydarzeniu zaczęłam pisać bloga tutaj! Kontynuuję moją pracę nad zdrowymi przepisami i fotografią kulinarną jednocześnie wychowując moją roczną córeczkę. Pozostaje mi napisać jakiś morał tej historii :) Może.. niczego nie żałuję i że warto podążać za swoją głęboką pasją, a życie pokieruje nas na odpowiednie ścieżki :) Pozdrawiam ;))

Sort:  

Tu kojarzy mi się to powiedzenie "Nie zawsze to co chcemy jest tym co potrzebujemy". Kto wie? Może niedługo pojawi się inna propozycja? A może do większej ilości osób trafisz tutaj?
Każdy znosi ciążę i poród inaczej i ważne by jakoś znaleźć w tym wszystkim balans dla siebie. Ja chyba cały czas szukam :)

Niestety jako Tatusiek nie miałem szansy doświadczyć rodzicielstwa w ten sposób. Może to nawet i lepiej, biorąc pod uwagę, jak bardzo lubię wszystko komplikować.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59940.43
ETH 2988.79
USDT 1.00
SBD 3.61