ACTA 2 OKAZAŁY SIĘ FAKE'iem!

in #polish6 years ago (edited)

1530701700746.png

Link do postu na FB:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155663510783366&id=250926873365
Zapraszam do przeczytania notki którą opublikowali.

Oczywiście ostateczna decyzja zakeży od każdego z was, czy wierzycie komisji czy nie. :)

Już się nie będę wypowiadał w tej sprawie, bo nie lubie jak ktoś pisze pod moimi postami coś odwrotnego od posta. Przeczytajcie sobie i sami oceńcie. Post został edytowany, gdyż wkurza mnie już pisanie czegoś typu "ty sie nie znasz" lub "nikt cie nie bierze na poważnie" ale nie zastanowili się, że może każdy mieć inne zdanie... Screen poprzedniej wersji posta mam ja. Jeśli ktoś chce przeczytać, to będzie wklejony w komentarzu. Dziękuję za przeczytanie.

Sort:  

Wiem zasłużyłem. Poprostu pewna osoba poiedziała żebym to usuną a że nie mogłem, to edytowałem.
Takie igraszki już się nie powtórzą na tej stronie :).

Tu macie ten screen. Ci których to nie interesuje niech poprostu nie czytają.

Screenshot_2018-07-04-13-03-08.png7

Powie mi ktoś wreszcie czy to już prawda czy fake? Bo to co sie teraz dzieje w polsce to nie kumam tego. Jak przeczytaliście ten post i ten ze screena to napiszcie mi co o tym sądzicie. Ja już odpadam. Jak to prawda to mogę się pożegnać z moimi stronami i wszytskim a jak fake to żyjemy dalej.

Oczywiście że to nie fake. Dyrektywa jest cały czas w niezmienionej formie i nikt oficjalnie nie potwierdził że planują ją zmienić (głównie art. 13 i 11). To że strona polskiej informacji PE mówi że nie zakaża tego, tego i tego to nie oznacza że PE nie będzie mógł tego zrobić - nie muszą ale art. są tak ogólnikowo napisane, że będą mogli tego oczekiwać.
#stopACTA2

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63885.91
ETH 2742.94
USDT 1.00
SBD 2.65