Cześć. Jestem Sebastian

in #polish7 years ago (edited)

Click for English version.

Cześć. Jestem Sebastian, mam 22 lata. Jestem w trakcie naprawiania swojego życia - ze studiami mi nie wyszło, ale właśnie kończę pewien projekt i po nowym roku od razu szukam pracy w IT. Złożyło się na to wiele czynników, uzależnienia i zaburzenia depresyjne. Ale nie skupiajmy się na tym, myślę, że teraz wszystko ogarnę.

Myślę, że trafnie moją osobowość opisuje test osobowości Myers-Briggs, według którego moja osobowość INFP - Introwertyk Intuicyjny Uczuciowiec Obserwator. Jest to mało praktyczny typ osobowości we współczesnym świecie. Można powiedzieć, że zawsze mam głowę w chmurach i wizję lepszego świata, dlatego też śledzę temat kryptowalut już od 2012 roku. Ale milionerem nie zostałem i akceptuję to, bo takie jest po prostu życie.

Uwielbiam wszelkiego rodzaju muzykę elektroniczno-psychodeliczną. Przygotowałem dla was playlistę ze starannie wyselekcjonowanymi utworami - https://steemit.com/polish/@yumoto353/organic-feeling-psychedelia-muzyka-ktora-pokochacie-albo-znienawidzicie
W sumie uwielbiam już takie klimaty od liceum, ale naprawdę wciągnąłem się w psychodeliczną kulturę, kiedy pojechałem na festiwal Ozora. Spotkałem tam wielu otwartych ludzi, którzy wyznawali podobne wartości, dlatego czułem się tam jak w domu. Wyrosłem z udawania kogoś kim nie jestem, bo tylko pokazując swoją prawdziwą twarz można poznać odpowiednich dla siebie ludzi, mimo, że będzie ich niewielu.

W wolnym czasie uczę się programowania, czy produkcji muzyki - myślę, że jak w styczniu poukładam sobie wszystko tak jak zaplanowałem, to w lutym jakiś utwór tutaj wrzucę. Bo te które póki co stworzyłem, nie nadają się do publikacji ;-)
Myślę, że to by było na tyle. Więcej o mnie dowiecie się w przyszłych postach.

A na koniec moja brzydka twarz ;-)

Sort:  

Witamy :) Ja osobiście czekam na posty o produkcji muzycznej :)

Myślę, że pierwsza rzecz będzie w dubowym klimacie. Bardzo pomógł mi ten tutorial -
http://studio.dubroom.org/tutorials-computerdub.htm

To generalnie nie moja bajka, ale obadam :)

Eeetam, gęby nie masz takiej strasznej :P
Pisz i ogarniaj się z pracą i marzeniami.

Siema, powodzenia na steemitowej drodze :D
Skoro lubisz psychodeliczne klimaty to obadaj tworzący się irie podlaski fest zwący się Tribalangą :)
Bless :)

Witaj na Steemit, życzę powodzenia

Witaj na steemit Sebastian.

Witam mojego imiennika :) życzę powodzenia

cześć, to też moje klimaty muzyczne :D
powodzenia z muzą i do zobaczenia na jakimś egodropie albo innym festiwalu

Witaj! Powodzenia, będę obserwował i czekam na twoje utwory. Uwielbiam wszelkie kreatywne inicjatywy. Ja jestem ENTP także połowicznie się zgadzamy ;) I zapraszam do siebie, tworzę poezję i może Cię zainteresuje.

Wow, nie spodziewałem się tak ciepłego przyjęcia. Postaram się wam odwdzięczyć poprzez swoją działalność. Dostałem niezłego kopa motywacyjnego.

Cześć :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54016.63
ETH 2289.57
USDT 1.00
SBD 2.29