Sort:  

Proponuję zakończyć tą niekulturalną dyskusję. Niektóre komentarze są nie w porządku wobec innych osób i nie tak powinno się odnosić do ludzi. Steemit nie jest przeznaczony do obrażania innych osób, to zdecentralizowana platforma blogowa, w której liczą się wartościowe treści. Osoby używające przekleństw i wykazujące niską kulturę osobistą powinny być flagowane.

@yoka - mam problem z twoimi postami. Bierzesz z internetu grafikę bez licencji do jej przerabiania w celach zarobkowych i nakładasz na to jakiś prosty filtr z programu graficznego. Pomijając kwestie wizualne - łamiesz prawa autorskie.

ahaaa, to o to chodzi. a jak wyłączę opcje zarobkowe to dalej będziesz miał problem?

czy foty tylko z jakiś stron typu pixabay mają być?

@yoka - Powinieneś korzystać z otwartych źródeł na licencji Creative Commons. Można je modyfikować praktycznie do woli. Ponadto, warto podać źródło do pracy autora.

Pixabay byłoby super

Chłopaki a czy jeśli robię manipulacje i korzystam z wielu zdjęć i nakładam je na siebie i np.do jednej fotki jest ponad 10 źródeł, to co, do każdego mam je podać itd.?

To dość skomplikowane, jeśli końcowe dzieło będzie dziełem samodzielnym to działa tu prawo cytatu i możesz tak zrobić, temat jest obszerny - poczytaj wypowiedzi prawników w internecie nt prawa autorskiego.

ohoho widze cebuladia dotarła i tutaj. Jak dla mnie to yoka po prostu się uczy dla siebie i to co jej się podoba wrzuca na SWOJE konto .... Myśle, ze ludzie jak Ty z wieczny bólem d... są powodem dla którego steemit nie będzie popularny...
.

Jeśli Steemit ma być znany z tego, że można łamać prawa autorskie i zarabiać na tym to lepiej by upadł

....... nie będę nawet komentował - to jest absurdalne na tym polega portal społecznościowy, że ludzie mogą pokazywać co robią, a nikt nie musi im za to płacić ... jak nie ma ochoty. A taki ból dupy to typowa cebula.

Aktualnie to Ty masz ból dupy, polecam maść, może ketonal? Odsyłam do zapoznania się z PRAWEM, uprzedzam jednocześnie, że się go przestrzega (co mam nadzieję nie jest według Ciebie absurdalne) i wróć proszę jak je zrozumiesz.

LOOL właśnie sprawdziłem co publikujesz, serio przepisujesz Wiki na temat Księżyca? I Ty uważasz, że możesz oceniać kogoś kreatywnego? To jest dla mnie absurdalne, że osoba która na przestrzeni miesięcy nie wykrzesała z siebie nic wartego cokolwiek, udaje szeryfa.. Naprawdę nie widzisz jakie to żałosne?

przepisujesz <- cytat proszę, rzucanie słów na wiatr to nie dowód

Dziękuję za twoją opinię. Na pewno nie wezmę jej pod uwagę.

Nie dziwie się raczej bez zajęcia się sprawą podstawową w twoim wypadku, czyli obsesyjną potrzebą narzucania się ludziom których nie obchodzisz nic sensownego do ciebie nie dotrze.

Patrz no... Takie rzeczy na Steemit, dziw bierze, że jeszcze takiemu zachowaniu nie przeciwstawił się nikt, kto posiada jakikolwiek wkład w platformę, jakąkolwiek wartość SP. Zawsze burzą się z jakiegoś powodu ludzie, których ostatnim interesem byłoby to, by platforma rosła, osoby, którym nie leży to, że ktoś śmie wykorzystywać swój udział w blockchainie do urządzenia go po swojej myśli. Masz inną wizję? Na co czekasz? Rób swoje, pracuj i prowadź nas do nowego, lepszego jutra. Gdzie plagiat zarabia, gdzie dla paru groszy rzucają się kolejne tabuny trolli i innego dziadostwa.

Mnie zarabianie na Steemit akurat zupełnie nie interesuję, traktuje to jako poratal społecznościowy i nic ponad to... Mam wizje prostą jak się komuś gdzieś nie podoba to tam nie wchodzi i tyle. I to nie dotyczy steemit-a tylko generalnie życia, i ja akurat lubie artykuły yoki, teraz uczy się czegoś i to wrzuca i osoba której profil przejrzałem i ma 0 kreatywności i nie napisała nic własnego, tylko albo kogoś cytuje, albo kogoś analizuje, albo płacze że cięzko jej być szeryfem, wyżywa się już któryś raz - bo jest cebulą z bólem dupy - i takie cebulactwo sprawia, że na steemicie poki co sa głownie arty i filmy o steemicie czyli dla mnie nuda. Więc akurat ja ani nie mam zamiaru nikogo prowadzić ani mnie blockchain nie interesuje..

I widzisz, być może właśnie twoja niewiedza odnośnie tego jak blockchain działa jest problemem. Ostatecznie rządzą tutaj osoby, które posiadają jakieś udziały w sieci. Posiadając SP posiadasz fragment blockchainu na własność i możesz posiadając ten udział decydować o jego losach. Lukmarcus może nie mieć bólu dupy, a jedynie troszczyć się o własny portfel, tj. na to jak trzyma się platforma, w którą zainwestował czas i pieniądze. Nie jesteś tu osobą, która powinna mieć dużo do powiedzenia, jeśli już, to w sposób kulturalny i sensowny. Rozumiem twoje zarzuty, wiem że wynikają po części z niewiedzy i błędnego pojęcia o tej sieci. To też nie koniecznie jest portal społecznościowy, nie jest to miejsce takie jak facebook. Steemit w aktualnej formie, w szczególności tag polish, stanowi coś w rodzaju platformy blogowej. Zcentralizowane sieci nagradzające twórców nie pozwalają na pojawianie się w ich obrębach plagiatów, nie wynagradzają twórców, którzy się nimi posługują. My jako społeczność chcemy dbać o to, bo serwis zdecentralizowany posiadał wszystkie te pozytywne funkcje, by się samoregulował, a nie był dziczą, jak ty to sobie wyobrażasz. Wszystko rozgrywa się o popularność platformy, o odpowiednie wynagradzanie twórców i konkurencyjność.

Ja bardzo lubię to co robi Yoka, mam nadzieję, że będzie w swoich kolejnych postach korzystać z grafik, do których ma prawo. Jeśli uważasz, że blockchain powinien wspierać plagiatorów, to ulokuj w nim pieniądze - WEŹ ZA NIEGO ODPOWIEDZIALNOŚĆ inwestując ciężko zarobione pieniądze lub czas. Gdy już to zrobisz, zobaczymy jak chętny będziesz wspierać osoby łamiące prawo w sieci, w której żadna władza niż ty i reszta społeczności NIE ISTNIEJE.

W dalszym ciągu nie widzę tu powodu, żeby wchodzić i wygłaszać swoje tyrady... Nie podoba się komuś to nie klika 'upvote' i tyle. Początkowo jak usłyszałem o steemit pomyślałem o fajnie, łatwy sposób żeby wspierać osoby które robią coś ciekawego... ale jak patrzę na zachowanie i wielkie słowa ludzi - którzy bądźmy szczerzy ale nic nie tworzą - jedynie czasem przetwarzają czyjeś informacje i swoją zjadliwością i bólem dupy wyrobili sobie pozycje to nie wróże sukcesu. Z tego co widzę większość osób, które obserwowałem w innych miejscach i robiły fajne rzeczy zbyt długo na steemit nie zostali i wcale się nie dziwie - bo niewiele z mojej perspektywy prócz opowiadaniu o samej platformie i tasowaniu się do tego tu się dzieje.

I wybacz szczerość ale znalazłem Lukmarcusa na fb i sorry ale żeby po studiach informatycznych sprzedawać w sklepie muzycznym a potem zostać serwisantem ..... przecież no rozmawiajmy jak dorośli ludzie wiadomo skąd ma ten ból dupy i o co chodzi tak naprawdę, jest przegrywem zdobył ileś lvl na steemit i czuje się ważny. Historia jak milion w necie, a ja po prostu lubie ten profil i nie mam ochoty czytać tu komentarzy "januszy z internetów". Zobacz sobie nawet na jakość artów psychologicznych yoki a potem wejdź na to co piszę lucmarcus, ja na jego miejscu bym się wstydził - ale zapewne miał ból dupy od dawna i teraz akurat ma okazje się wyżyć i cała historia ubrana w wielkie słowa.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29