You are viewing a single comment's thread from:

RE: szkic

in #polish6 years ago

W dalszym ciągu nie widzę tu powodu, żeby wchodzić i wygłaszać swoje tyrady... Nie podoba się komuś to nie klika 'upvote' i tyle. Początkowo jak usłyszałem o steemit pomyślałem o fajnie, łatwy sposób żeby wspierać osoby które robią coś ciekawego... ale jak patrzę na zachowanie i wielkie słowa ludzi - którzy bądźmy szczerzy ale nic nie tworzą - jedynie czasem przetwarzają czyjeś informacje i swoją zjadliwością i bólem dupy wyrobili sobie pozycje to nie wróże sukcesu. Z tego co widzę większość osób, które obserwowałem w innych miejscach i robiły fajne rzeczy zbyt długo na steemit nie zostali i wcale się nie dziwie - bo niewiele z mojej perspektywy prócz opowiadaniu o samej platformie i tasowaniu się do tego tu się dzieje.

Sort:  

Jak dobrze, że ludzie którzy nie mają nic wspólnego z platformą, nie znają użytkowników i nie zainwestowali ani czasu ani pieniędzy, wiedzą lepiej co należy z nią zrobić. Nie przejmuj się Lukmarcusem, nie zrobił nic poza zainwestowaniem ponad roku swojej pracy, zbudowaniem polskiej społeczności od podstaw, ciągłej aktywizacji użytkowników i paru innych rzeczy których nie wymieniłem. Dobrze, że mamy ciebie. Osobę która wskaże nam drogę. Ignorant z przerostem ego. Czekaliśmy na takiego bohatera od lat. Proszę, przewódź nam i kandyduj na administratora Steemit, bo ktoś musi w końcu zbanować tych trolli walczących o przestrzeganie prawa.

Po prostu kilka słów prawdy... Przejrzałem Twój profil, profil Lukmarcusa i cheewiego. I prócz tego, że przeżywacie jacy to potrzebni na steemit nie jesteście to nie macie raczej zbyt wielu materiałów realizujących jakiś własny pomysł lub idee. U Ciebie dokładnie nie przeglądałem jeszcze - więc może błędnie z góry oceniam. Ale błagam Lukmarcus pisze o potrzebie treści wysokiej jakości, po czym nie piszę nic nowego, tylko innymi słowami to samo co już było pięćset razy. Cheewi przepisuje Wiki na temat Ksieżyca - ROTFL. I mnie zastanawia jak Wam w ogóle przyszło do głowy, żeby wchodzić i flagować jakąkolwiek osobę która jest realnym twórca ( nie, kopiowaczem ale własnie twórcą). Wybacz za szczerość, ale nawet jakbym miał na tym zarobić nie bardzo chciałbym prowadzić takich ludzi, gdziekolwiek.


No nie za bardzo widzę, czym próbuje zwracać niby tą uwagę, bo poza 3 komentarzami pod profilem osób które piszą tu głupoty, odpisuje na tym zasadniczo dość niszowym profilu. Po drugie, nagle piszą tu ludzie którzych ani razu tu nie widziałem, wiec wygląda na to, że znowu szeryfowi sie zrobiło przykro i wszyscy jak w dobrej komunie idą mu pomóc. I pokazać o jej ta osoba ma problemy i dlatego nazwała cie przegrywem. Ale wybacz to nie argument ad personam, jeśli w dzisiejszych czasach kończysz informatykę i zostajesz sprzedawcą w sklepie muzycznym to jesteś przegrywem i to jest fakt. Każdy na rynku pracy to powie, ja rozumiem poszedłeś na kulturoznawstwo i ciężko o pracę i tym podobne. Ale serio po pięciu latach nauki informatyki .... I moim zdaniem to źródło problemu od samego jego początku stąd zwróciłem na to uwagę, ponieważ lubie mówić jak jest :).

Nie, liczyłem na to, że jako osoba gruba ma doświadczenie w tym jak wygląda sytuacja gdy ktoś aby się przypodobać grupie atakuję "grubusa" bo zrobiła dokładnie to samo, specjalnie tu przychodząc a następnie fantazjując o moim penisie.

No i otóż dziwnym trafem wracamy do meritum, bo przeróbki zdjęć jakie robi yoka, w początkach nauki wymagają kilka godzin pracy a dodatkowo nie są jak twierdzi "przegryw lukmarkus" przepuszczeniem foty przez prosty filtr programu graficznego. I gdyby nie był przegrywem i sam się tego uczył to by wiedział a jedyne co robi to wylewa swoje żale i podcina komuś skrzydła kto dopiero zaczyna, a banda podobnych jemu szeryfów bez wiedzy na ten temat robi to samo i flaguje kogoś. I tutaj jasno widać, że gdyby nie był przegrywem to by nie było problemu :). Pozdrawiam

I odnośnie chamstwa to naprawdę gdybym był chamski to przerobiłby pare zdjęci z fb przegrywa i unaocznił źródło jego bólu dupy, ja po prostu pisze prawde i fakty. I wybacz, mogą sobie mnie minusować, ale każda dorosła osoba wie, że jeśli pięć lat na dzisiejszym rynku pracy uczysz sie informatyki a potem jesteś sprzedawca i/lub serwisantem jesteś przegrywem. I tu moja kultura osobista nie ma nic do rzeczy. Typ który dał na swoim profilu zdjęcie Księżyca z Wiki i część tekstu oflagował yoke. A żaden z nich nie wykazał się nawet 10% kreatywności jaka jest na tym profilu. To jak mam to nazwać jak nie ból dupy i cebula?

Mam nadzieję, że przynajmniej mój profil by Ci się spodobał Panie. Twoja opinia tak wiele dla nas znaczy :c

Nie bardzo, nie podoba mi się Twój avatar symbol masonerii w czaszce (Skull & Bones ?). Swoją drogą mam nadzieje, że darzysz podobnym szacunkiem jak prawa autorskie symbole i grupy których je używają - bo w pewnych kręgach może to mieć realne konsekwencje - ale Twoja sprawa ...

Poszukaj w internecie informacji na temat Grateful Dead, ich stanowiska odnośnie kopiowania ich nagrań, a co dopiero korzystania z logo :)

Teraz mam tylko nadzieje, że autor logo masonerii nie będzie miał żadnych roszczeń :P

Cytat proszę. Nie można czegoś twierdzić bez dowodów.

No patrz, to nie mając żadnego pomysłu na siebie, sprawiliśmy, ze setki ludzi chce nas obserwować, dawać nam zarobić na tym co piszemy, nie uważasz to za sukces? A i Lukmarcus robił to jak polaków tu nie było i pisał do nikogo praktycznie rzecz biorąc. Ciekawe nie? Nie pisać nic ciekawego a zarabiać - Wot technika.

No niezbyt, Mafashion, Jesica Mercedes i kilka tysięcy równie wybitnych "twórców" tworzy ten trend "zarabiania na niczym ciekawym" z równą pasją i zaangażowaniem - a i wyniki finansowe mają lepsze.

Fascynjące , opowiedz nam swoją historię , najlepiej w kilku kawałkach zacznij od tego : "Dawno dawno temu był sobie mały człowiek o małym spektrum postrzegania i nagle wpuścili go do internetu znalazł steemit i źli ludzie w tym szeryf i banda jego popaprańców strzegących prawa oraz jakości tekstów ... Zaczęli go Uczyć pokory " idealne nie?

No skoro specjalnie tu przyszłaś żeby mi coś powiedzieć to chyba Ty chcesz opowiedzieć jakąś historie. Niestety nic mnie nie interesujesz więc zostaw ją proszę dla kogoś, kogo być może coś będziesz obchodziła - choć osobiście raczej nie sądzę aby było to realne dla Ciebie.

taaak naprawdę ? och to straszne uważaj bo się popłaczę albo co gorsza połknę zamknę w sobie i połknę kluczyk i co wtedy będzie? Ja wiem że chcesz być naszym Królem... tylko wiesz co nie wiesz nic nie wyjąłeś głowy z dupy a jednak chcesz się wypowiadać.Dobrze porozmawiajmy na TWOIM poziomie słuchaj postaram się dorównać Ci ba nawet nie będę Stańczykiem

ja widzę ,że nie rozumiesz więc napisze wprost - przychodzisz na profil tylko po to, żeby mnie zaatakować bo - będziesz mogła się pokazać i być może komuś zaimponujesz. Nie robisz nic innego jak każda kolejna osoba która obraża kogoś bo atakuje tą osobę większość. Patrząc na Twoje zdjęcie jesteś gruba więc wiesz o czym mówie z doświadczenia. To zachowanie żałosne więc wniosek zachowujesz się tak w życiu, kolejny wniosek nikt wartościowy nie będzie się Tobą interesował. Kolejny wniosek nic mnie nie obchodzisz z wyżej wymienionych powodów. Mam nadzieje, że pomogłem.

HURDUR DUR DUR HAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAH

A tak na serio Twój mikropenisizm mnie tak bardzo śmieszy że aż spadłam z krzesełka Stary brzuch mnie boli z tego śmiechu to jest ten dowcip po którym cały autobus klaszcze? tak super

Jak bym nic sobą nie reprezentowała napewno bym płakała gdzieś tam pod stołem w szafie że jakiś kmiot z mikro penisem ubliża mi bo jestem GRUBA faktycznie mam te pare kilo no i co? I myślisz że z litości ludzie mnie czytają czy może dlatego że mam coś w głowie ? Chcesz się bawić na arguenty z dupy ? proszę bardzo tylko najpierw coś zacznij sobą reprezentować a od nas 3 kroki wtył i 5 kilometrów do przodu chyba zę mamy Cię zjeść na śniadanie to proszę bardzo chociaż nie wiem, kto się odważy bo myślę że łykowaty jesteś w tej swojej zaściankowości. Żal mi Ciebie naprawdę... Jak dziecko w przedszkolu

Napisałem o Twojej otyłości w kontekście takim, że osoby grube są społecznie stygmatyzowane i są łatwym celem ataku - skoro jesteś gruba to z pewnością znasz to z życia. To naprawdę nie jakaś wyszukana logika, ale widzę, że emocje związane z Twoim wyglądem uniemożliwiły Ci jasne zrozumienie tego co napisałem, stąd spieszę z pomocą :)

Wydaje mi się, że oceniając pracę innych powinieneś dokładniej zbadać, co dana osoba robi dla społeczności. Nie tylko tworzenie treści się liczy.

Wróćmy więc, do początków tej dyskusji a jest ona prosta. Lukmarkus stwierdził, że zdjęcia jakie publikuje yoka są "przepuszczaniem przez prosty filtry graficzny" zdjęć z neta a tym samym to plagiat. A to bzdura, bo oczywiście dla doświadczonej osoby taka przeróbka zajmie chwile, ale dla początkujące to są godziny pracy. I teraz na fb Lukmarcusa jest informacja, że studiował i ponoć nawet ukończył kierunek związany z informatyką. Więc powinien mieć podstawową wiedzę na ten temat a nie ma a dodatkowo szczuje innych ludzi zarówno na mnie, gdzie jasno pokazuje, że jest głupi jak i na yoke. Co więc robi dla społeczności ? Ano robi tyle, że będąc kompletnym przegrywem co przez pięć lat studiowania informatyki nauczył się sprzedawać giatary w sklepie muzyczny, podcina skrzydła komuś kto zaczyna swoją przygodę z grafiką i ma jakieś ambicje. I ja rozumiem różne koterie, układy i sympatie, ale każdy kto doda dwa do dwóch zobaczy, że mówie prawde i chodzi tylko i wylacznie o brak polotu i ból dupy. Nawet sam fakt, że nagle tyle osób tu pisze i czuje potrzebe go bronić, pokazuje, jakim strasznym jest przegrywem.

Proponuję zakończyć tą niekulturalną dyskusję. Niektóre komentarze są nie w porządku wobec innych osób i nie tak powinno się odnosić do ludzi. Steemit nie jest przeznaczony do obrażania innych osób, to zdecentralizowana platforma blogowa, w której liczą się wartościowe treści. Osoby używające przekleństw i wykazujące niską kulturę osobistą powinny być flagowane.

Bardzo ciekawe, bo fantazję zielonej wiedźmy o moim penisie jakoś oflagowane nie zostały. Innymi słowy oflagowany jestem tylko i wyłącznie ja, gdzie nie używam żadnych wulgaryzmów i każde swoje twierdzenie mogę obronić. I jakie są wnioski, otóż , że nie o żadne zasady chodzi ale o kolesiestwo.... Bo co oczywiste, ponieważ ja mam niski lvl mnie nikt nie boi się flagować a gdybym miał wysoki założę się, że nagle wiele osób bardzo chciałby się ze mną zgadzać. Więc co do moich argumentów o niekompetencji lukmarkusa, jakoś nie widzę uwag, do moich argumentów, że osoby które same nic nie tworzą uzurpują sobie prawo flagowania ludzi kreatywnych też nie. O jej ciekawe czemu...

Ty faktycznie oflagowałeś te fantazję, jednak jesteś tutaj jedynym chlubnym wyjątkiem.

@wcentrum87 Moja propozycja jest taka: załóż nowe konto, zacznij od nowa. Sam stosuję się do zasad Steemit i nie wnikam w żadne niepotrzebne i niemądre dyskusje, więc ani razu nie zostałem oflagowany. Popatrz na inne konta. Niestety nie warto się tu kłócić o głupoty, bo tylko na tym stracisz. Zajmij się najlepiej tworzeniem wartościowych treści, a ludzie ci za to podziękują. Taka jest moja rada.

Ja używam konta tylko do obserwowania treści które mi się podobają. Nie zdecydowałem i nie zdecyduję się tutaj publikować swoich treści, dlatego właśnie, że braki ludzi jak lucmarkus powodują, że to nie demokracja ale forma tyranii. Tym samym mnie naprawdę flagowanie mojej osoby jest obojętne - szkodzą tym tylko i wyłącznie osobom na które ja głosuje i nikomu więcej. Na teraz zwiększe swoją aktywność o to, aby znaleźć na Steemit tzw. "wieloryba" który podziela moje poglądy i oflaguje samozwańczych szeryfów na tej samej zasadzie, na której oni prześladują ludzi. Być może zajmie mi to miesiąc a może rok ale z pewnością jest taka osoba i uważam, że to rozwiązanie da mi na tą chwile największą satysfakcję. Pozdrawiam.

Prędko się zawiedziesz @wcentrum87, nie masz pojęcia o funkcjonowaniu Steem.

To się akurat okaże czy się zawiodę i czy prędko. Wasze zachowanie jest oczywistym przejawem zarówno stalkingu ( gdzie np. chodzisz za mną wszędzie i mnie falgujesz) jak i kolesiestwa. Falgujesz moje rzekome chamstwa a już koleżanki swojej fantazje o penisie - nie. Tym samym jesteście po prostu grupą kolesi którzy uzurpują sobie prawo narzucenia innym jakiś "norm" których sami zresztą nie przestrzegacie i jesteście niekonsekwentni. Na co mam dziesiątki dowodów w tej rozmowie. Stąd myśle, że może znaleźć sie osoba o wyższym statusie która podziela moje poglądy co do was i będzie chciała zrobić wam dokładnie to samo co wy robicie innym :).

A z mojej perspektywy zupełnie nic nie trace, bo ja tu nie jestem dla pieniędzy :) - więc mało mnie rusza status, ale rusza mnie, że przez was i wasze zachowanie mam dostęp do mniejszej ilości i gorszej jakości kontentu.

A twojej flagowanie mojego komentarza u zielonej wiedźmy gdzie pokazuje jaką jest osobą i co pisze i zadaje słuszne pytanie o zasadność jej pracy z dziećmi jest rażąco antyspołeczne i tym samym stanowi doskonała ilustracje konieczności interwencji "wieloryba", który musiał przecież naprawdę dużo pracować na swoją pozycje.

Demokracja jest nazywana także dyktaturą większości.
Za to ja uważam, że istnieje tu sprawiedliwsza forma demokracji, gdyż każdy głos nie ma równej wartości. W Internecie jest pełno niskiej jakości treści i hejtu. Steemit całkowicie zmienia ten stan rzeczy. Głos jednego człowieka może być wart więcej niż 100 osób, które Cię obraża. Takie osoby szybko tracą reputację i nic nie są w stanie zrobić uczciwej osobie.

Taka osoba nie będzie ryzykować swojej ciężko zdobywanej reputacji w serwisie, ponieważ nie będzie wspierała osoby o niskiej reputacji. Nie ma szans. Flagowanie wykonuje się wtedy, kiedy artykuł narusza zasady serwisu.

Masz napisane:

Flagging a post can remove rewards and make this material less visible. Some common reasons to flag

Disagreement on rewards
Fraud or Plagiarism
Hate Speech or Internet Trolling
Intentional miss-categorized content or Spam

Ja nie oczekuje, że ktoś będzie coś robił dla mnie, tylko ,że będzie podzielał pogląd o tym, że uzurpacja której dokonuje wyżej wymieniona grupa, ktora się tu udziela jest zwykłym odreagowaniem kompleksów i szkodzi wszystkim i postaram się do tego taką osobę przekonać a argumentów i dowodów na to mam naprawdę sporo. Oczywiście czy mi się to uda czy nie to kwestia którą zweryfikuje czas -z tym ,że oflagowania które robią, są sprzeczne z tym co głoszą. Bo flagują zdjęcia które ktoś przerobił ( i kłamią, że prostym filtrem) w ramach ćwiczenia umiejętności swoich. A sami robiąc to samo nazywają to prawem cytatu. Uważam, że nikt nie lubi hipokryzji i kolesiostwa w żadnym kraju i miejscu. I są to zachowania które zawsze pogarszają a nie poprawiają innowacyjność i rozwój społeczności. Tym samym są to zachowania tak naprawdę antyspołeczne. Oczywiście być może się mylę, jeśli tak jest to będę musiał się z tym pogodzić i omijać Steemit jako miejsce które daje przestrzeń do takich zachowań, którymi pogardzam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66066.52
ETH 3291.81
USDT 1.00
SBD 2.70