You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wojna flag na polskim Steemit

in #polish6 years ago (edited)

Przypominam tylko, że blockchain jest transparentny i nic w nim nie ginie - wszystko można samemu sprawdzić.

Pierwszy-lepszy przykład z brzegu:
https://steemd.com/@mmmmkkkk311?page=13

To co napisałeś:

@mmmmkkkk311 dołączył do Steemit zaledwie miesiąc temu, więc jako nowicjusz miał reputację na poziomie 25 i parę startowych Steem Power. Cenzura, którą narzucili mu użytkownicy o dłuższym stażu i większym portfelu okazała się skuteczna przy pierwszym artykule, jednak @mmmmkkkk311 wyciągnął asa z rękawa i zasilił swoje pokaźną sumą Steem Power, co uczyniło go najbardziej wpływowym userem w polskiej społeczności.

...jest bzdurą, ponieważ @mmmmkkkk311 zakupił Steemy na długo zanim padła pierwsza flaga.


(ppm - view image)

Do reszty się nie odniosę, bo po prostu nie obchodzi mnie ta wojenka i nie chce mi się marnować na to czasu - ot, przypominam, że w blockchainie nic nie ginie i wszystko możecie sami sprawdzić, zamiast "O ile się dobrze rozeznałem".

Sort:  

Ok, dzięki sprawdziłem za sugestią i uaktualniłem.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58809.44
ETH 3151.28
USDT 1.00
SBD 2.43