You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przemyślenia o bidbotach, zakłopotanie, presja, wartości... co robić?

in #polish6 years ago

Przyznam że korzystanie z botów to strasznie skomplikowane zagadnienie z zakresu etyki – niemniej dla mnie sprawa jest dość prosta.

Trzeba robić jak najwięcej treści, przyciągać dobrymi treściami ludzi i głosować na dobre treści (oraz flagować beznadziejne) – trudno mi stwierdzić czy na wskutek takich działań polska społeczność stanie się biedniejsza bądź bogatsza, ale na pewno ten kierunek znacznie mocniej by mi odpowiadał.

I tutaj pojawia się główny problem powiązany z bidbotami – pozwalają na podbijanie treści nawet jeśli nikt inny nie uzna go za wartościowy i sprawiają, że te treści wartościowe spadają w dół. W przeciwieństwie do ciebie nie jestem przeciwko bidbotom – ale na pewno nigdy bym z nich nie skorzystał.

Co jednak myślisz o (może ta kwestia była poruszona w filmiku, mogła mi uciec – przydałaby się wersja tekstowa) podbijaniu bidbotem cudzych postów?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59789.86
ETH 2418.86
USDT 1.00
SBD 2.43