You are viewing a single comment's thread from:

RE: #1 Zdrowe zamienniki: Przepis na "NUTELLĘ" 🍫 bez cukru i rafinowanego oleju palmowego !!!

in #polish6 years ago

Ten przepis miałem w głowie od momentu publikacji, czyli jakieś 7 miesięcy :P wreszcie zakupiłem orzechy, żeby sprawić radość mojej córeczce i przyrządziłem to cudo! Smak przerósł moje oczekiwania! Nie spodziewałem się, że trochę prażonych orzechów z daktylami, kakaem i karobem może w połączeniu dać tak przepyszny smakołyk :) Moni Twój blog to skarbnica kulinarnych perełek, aż chce się zdrowo jeść :) Mam nadzieję, że mój blender ma mocny silnik bo moja przygoda ze zdrowym zamiennikiem nutelli nie skończy się na jednym razie :P 1.jpg

Sort:  

Ale niespodzianka! Bardzo się cieszę, ze zdrowa "nutella" się udała :) Aż sobie też zrobię! Dzięki za inspirację ;))

U mnie już czekają składniki na następną porcję 😉 Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65353.50
ETH 3202.07
USDT 1.00
SBD 2.61