You are viewing a single comment's thread from:

RE: ZUS Bankrutuje - Nawet Prezes Mówi, że Emerytury Będą GŁODOWE

in #polish5 years ago

Witam Atorze, od długiego czasu piszesz na Steemit, ja dopiero zaczynam swoją karierę blogera na tym serwisie i chciałbym zapytac w którym języku pisać, angielski mam opanowany w stopniu srednim. Na poziomie nadającym się do komunikacji jeżeli interesuje Cię jak pisze go zajrzyj na mój profil.

Sort:  

Cześć, co prawda nie jestem Atorem, ale chętnie odpowiem na Twoje pytanie. Zależy wyłącznie od ciebie w którym języku będziesz publikował. Pozwól, że przedstawię Ci zalety i wady publikowania po angielsku.
W mojej ocenie największą zaletą jest doskonalenie znajomości języka i niemal nieograniczona liczba odbiorców.
To drugie jest również wadą, bo niezwykle ciężko przebić się nowym użytkownikom pośród tysięcy postów publikowanych dziennie.
Wiem, że może kusić wynagrodzenie, gdyż wiele postów po angielsku zarabia dużo więcej niż posty po polsku, ale są to wyjątki od wyjątków, gdyż zdecydowana większość postów po angielsku zarabia porównywalnie do tych na #polish.
Sprawdź tag #polish, gdyż tam są posty wyłącznie po polsku. Wielu użytkowników śledzi wyłącznie ten tag, tworzymy dość zgrana społeczność, więc zawsze można liczyć na pomoc.
Tu jeden z ostatnich poradników od @baro89, który 'kuruje' sport na #polish, publikuje codzienne raporty na @codziennik. Zajrzyj tam to zobaczysz o co chodzi. Powodzenia

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57110.78
ETH 2521.26
USDT 1.00
SBD 2.32