WITAM POLSKĄ SPOŁECZNOŚĆ!

in #polish6 years ago (edited)

19598506_1399859573382468_6458598311079906559_n.jpg

Nazywam się ks. Adam Pawłowski.
Urodziłem się 30.07.1977r. w Poznaniu.
Moje życie należy do Jezusa, który jest moim Panem i Zbawicielem.

Święcenia kapłańskie przyjąłem 25.05.2002r. w Poznaniu z rąk ks. abp. Stanisława Gądeckiego.
Ewangelizowałem jako wikariusz w parafiach w Kościanie-Farze, Poznaniu-Główna, Luboniu, Lubaszu, w Kruszewie w parafii Św.Wojciecha koło Piły, na Wildzie w Poznaniu, a obecnie na Sołaczu w tym samym mieście.

Jestem pasjonatem ewangelizacji w każdej możliwej formie: m.i. sakramentalnej, katechetycznej, ulicznej czy internetowej:

Kocham również modlić się, posługiwać we wszelkich możliwych ruchach kościelnych (przez 2 lata byłem odpowiedzialny za Odnowę w Duchu Świętym w archidiecezji poznańskiej), uczyć się (swego czasu doktorant na WT UAM), uprawiać sport, szczególnie koszykówkę, piłkę nożną, pływanie i bieganie - 5 maratonów na koncie.

Opiekuję się ewangelizacyjną wspólnotą Przymierze Miłosierdzia oraz Akademią Miłości dla singli, para i małżeństw w Poznaniu i Szczecinie

Nałogowo oglądam nowości filmowe w kinie z rodzoną siostrą i w internecie, filmy o świętych.
Wierzę, że dzień bez książki to dzień stracony, szczególnie Biblii, ale i innych książek, zwłaszcza religijnych.
Marzę o świętości w codzienności, ale na razie ciężko mi to wychodzi, szczególnie rano... ;-)

Na steemit trafiłem przez świat równoległy dotyczący cryptowalut i filmik @philk.
Myślę że jeszcze coś tu napiszę, a na ten moment pozdrawiam całą społecznosć polską na steemit! :-)

Jeśłi ktoś, by chciał abym za nim podążał niech się wpisze...

Sort:  

Witam! Popraw @philk
Jak zwracac sie do Ciebie?
Fajnie ze duchowny ma takie zainteresownia.
Pozdrawiam

A można edytować tekst? A widzę że można...
Zwracać się można przez ksiądz, xadam11 albo Adam :-) Nie mam w tym temacie jakiejś spiny...

Edytowac wpisy mozna do 7 dni od publikacji ;-) Witamy!

O jej :) miło poznać :)

Ale fajnie :) Super, że tu jesteś :) Fajne uczucie mieć "internetowego kumpla" - księdza :D

Follow na dobry początek :)

Dzięki za dzięki! :-)

Widzę że pojawily się pierwsze błędy... Czy wystarczy # zwiększyć rozmiar nagłówka w tytule?

Naglowek jest rowny bez zmian. Nie mozna powiekszyc

Ale można chyba zrobić by był ciemniejszy ale nie wiem jak?

I chodziło o filmik autora @philk ;-)

Witamy ksiedza serdecznie!

Ale super. Prowadzę trochę tematów teologicznych i z historii chrześcijaństwa u mnie, w ogólniejszym kontekście - jak sobie wybrać światopogląd w naszym świecie informatycznym XXI wieku? Byłoby super, gdyby czasem dostać komentarz duchownego....

Co do "podażania", czyli jak rozumiem "followers"? To jest tak, że to nie my podażamy za księdzem, tylko ksiądz musi sobie popatrzeć po naszych blogach i wybrać, kogo chce followować. Warto być selektywnym, bo każdy post każdego, za kim idziemy - pokaże się zawsze w "My feed", więc bardzo łatwo go sobie zapchać.

Z kolei my także podejmiemy decyzję, czy chcemy iść za księdzem, w zależności od tego, czy będzie nam odpowiadać tematyka lub jakość postów. Ja będę na pewno, bo tematyka bardzo bliska. A jeśli ksiądz chce czasem slyszeć opinie ateisty - może ksiądz także iść za mną.

Ale bardzo mocno sugeruję, także w moim przypadku - najpierw warto poznać blog, pogadać z daną osobą w komentarzach, a dopiero potem dać follow.

Dziękuję :-) Ja sam narwróciłem się mając 17 lat doświadczywszy działania żywego Boga - Jezusa Chrystusa. Ostatnio moja siostra po 24 latach bycia poza Kościołem, puckówą wyspowiadała się i jest na Drodze neokatechumenalnej, ja również mam wiele okazji rozmawiać z ateistami czy na 12 Przystankach Woodstock na których byłem czy ewangelizacjach ulicznych, Jarocinach, Sunrise czy bardzo wielu miejscach. Więc do zobaczenia i poczytania :-)

Ja prawie nie mam postów bez jakiegoś tematu religijnego, więc pewnie nie raz przyjdzie pogadać. Wierzę też, że ateiści się nawracają. Napisałem ostatniego posta właśnie o słabych stronach ateizmu, odwołującego się do wiedzy naukowej (czyli mojego własnego ateizmu).

Bardzo liczę na Wasze ciekawe dyskusje

Chętnie podyskutuje w "chwili wolnej"! ;-)

A jest jakaś ograniczona liczba osób jakie można śledzić lub moga mnie śledzić? Bo na fb przy 5000 znajomych dalej nie można było działąć, musiałem tworzyć funpage ;-)

Imponujące :) Widzę, że ksiądz lubi social media ;)

Nie chodzi o to, że jest ograniczona ilość osób, jakie można folowować. Chodzi o to, że Steemit właściwie, nie ma innego - poza zakładką "feed" - innego narzędzia, aby gdzieś sobie gromadzić posty od tych autorów, których chcemy czytać - i odsiewać setki tysięcy pozostałych. A zakładka "feed" to właśnie posty autorów, za którymi idziemy.

I teraz, jeśli ksiądz wrzuci tam sobie 5000 autorów, to "feed" przestanie być w ogóle użyteczny jako narzędzie przesiewania nowej "produkcji". Bo co kilka minut będzie tam nowy post i nie będzie żadnych szans, aby ten huragan śledzić.

Jeśli natomiast wrzuci sobie ksiądz na "feed" tylko tych kilkudziesięciu autorów, którzy są dla księdza najbardziej wartościowi, to wtedy "feed" będzie narzędziem, aby z nimi utrzymać kontakt i wzajemnie się czytać, komentować i wspierać.

To zresztą tylko takie delikatne sugestie, każdy sam sobie z czasem ustala wlasną strategię.

Dzięki za info. Musze sobie to wszystko dobrze przemyśleć ;-)

Witam serdecznie. Miło, że jesteś z nami :) Życzę powodzenia. Cieszę się, że nasza polska społeczność jest coraz większa i taka różnorodna!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dzięki! Cały czas jeszcze uczę sie tego portalu, więc bardzo te informacje mi się przydadzą! :-)

A czy moge "lajkować" wszystkie komentarze i czy to da zarobić moim komentatotom?

Niestety, z tym jest Na Steemit jak z prawdziwym życiem - najpierw trzeba mieć coś w portfelu (wallet), żeby z tego móc rozdawać. Dobra wiadomość - u nas od rozdawania nie ubywa. Zla - dopiero przy ok. $100 można zacząć rozdawać każdemu po 1 cencie.

Tu ksiądz może, w miarę gromadzenie steemu, czyli naszej kryptowaluty, sprawdzać, ile księdza lajk (nazywa się upvote tutaj) daje innym:

https://steemnow.com/@xadam11

Zdolność dawania innym kasy poprzez upvotes (voting power) nie zużywa księdza steemu w portfelu, ale maleje z każdym głosem. Na zielonym pasku na tej samej stronie kontrolnej pisze, ile procent voting power ksiądz już zużył. Warto zaczynać dzień od 100% i kończyć na 80%, bo wtedy przez następne 24 godziny to wróci do 100%.

Na razie nie ma to dużego znaczenia, bo księdza upvotes są warte poniżej centa, więc będzie pokazywać, że ksiądz dał 0.00.

WIELKIE DZIĘKI! Sprytne to ;-) Będę monitorował. A jak bym kupił np. na Bittrexie waluty steem za np. 1000 zł. (do tego jest w dość ciekawym momencie z punktu analizy technicznej) to rozumiem że moja moc upvote wzrośnie. Trzeba wtedy przelać te steemy tu? I czy można to jakoś zobaczyć gdzieś jaka będzi wtedy moc upvote ?

Szczęść Boże. Witamy na Steemit fajnie że do nas trafiłeś, czekam na posty.

Szczęść Boże! :-) Posty pewnie będzie ich sporo patrząc po tym jak się udzielałem na fb ;-)

To czekam na jakiś fajny wpis, i powodzenia na Steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.39
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70118.22
ETH 3546.28
USDT 1.00
SBD 4.89