You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co nas gryzie? Końska mucha - Giez, czyli Jusznica deszczowa (Haematopota pluvialis)

in #polish6 years ago

Jako uzupełnienie moge dodać swoje spostrzeżenia na jej temat. Najbardziej zawzięte są zaraz po tym jak zmoczymy ciało. Np na dzikim kąpielisku. Jak się wyjdzie z wody to ciężko się ogonić. Druga sprawa to kiedyś dopadło mnie kilka sztuk na polnej drodze pośród łąk. Nie mogłem się od nich opędzić. Zacząłem biec ale niestety ich nie zgubiłem. Przebiegłem przez gałęzie w sadzie a te nadal za mną. W końcu zmęczony położyłem się na drodze a te zniknęły. Sprawdzałem to później kilka razy i zawsze znikają jak się położę.

Sort:  

Ciekawe. Mnie góra dwie trzy sztuki dopadły. Dobrze wiedzieć, bo te stworki to dokuczliwe bestie. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58404.34
ETH 2367.70
USDT 1.00
SBD 2.45