You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Zapytaj niedźwiedzia]- rząd światowy

in #polish6 years ago

Dla mnie te wszystkie teorie spiskowe to wielka bzdura. Ludzie chyba sobie muszą jakoś tłumaczyć sukcesy innych lub swoje niepowodzenia. Po pierwsze najbogatsi ludzie są tak prześwietleni przez media, że nic się nie ukryje. Po drugie nie muszą działać w ukryciu. A największą grupą bogaczy, którzy najbardziej dają mi się we znaki jest OPEC i nie działają tajemnicy.

Sort:  

Właśnie, że o tych naprawdę najbogatszych, to większość nawet nie słyszała. Nigdy nie zobaczymy ich w mediach, czy też innych środkach masowego przekazu, z prostego powodu, że to oni sprawują nad tym kontrolę:) pozdrawiam:)

Nie sądzę. Jedna osoba musiałaby władać całym światem, żeby móc się ukryć. Wystarczy druga osoba o zbliżonej pozycji finansowej, rodzi się konflikt i wszystko wychodzi na światło dzienne.

A czy ja gdzieś wspomniałem, że to jedna osoba?, A może grupa osób, która ma ten sam cel:)

A czy ja gdzieś wspomniałem, że Ty tak wspomniałeś? To ja tak uważam, że to musiałaby być jedna osoba. Jeśli człowiekowi tak bardzo zależy na bogactwie, że w tajemnicy knuje spisek przed całym światem to wątpię aby druga osoba będąc tego świadoma wchodziła z nim w układy. Knuje przed całym światem to dlaczego miałby nie oszukać jednego?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64377.96
ETH 3500.45
USDT 1.00
SBD 2.52