You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Zapytaj niedźwiedzia]- rząd światowy

in #polish6 years ago

Właśnie, że o tych naprawdę najbogatszych, to większość nawet nie słyszała. Nigdy nie zobaczymy ich w mediach, czy też innych środkach masowego przekazu, z prostego powodu, że to oni sprawują nad tym kontrolę:) pozdrawiam:)

Sort:  

Nie sądzę. Jedna osoba musiałaby władać całym światem, żeby móc się ukryć. Wystarczy druga osoba o zbliżonej pozycji finansowej, rodzi się konflikt i wszystko wychodzi na światło dzienne.

A czy ja gdzieś wspomniałem, że to jedna osoba?, A może grupa osób, która ma ten sam cel:)

A czy ja gdzieś wspomniałem, że Ty tak wspomniałeś? To ja tak uważam, że to musiałaby być jedna osoba. Jeśli człowiekowi tak bardzo zależy na bogactwie, że w tajemnicy knuje spisek przed całym światem to wątpię aby druga osoba będąc tego świadoma wchodziła z nim w układy. Knuje przed całym światem to dlaczego miałby nie oszukać jednego?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61604.80
ETH 3444.70
USDT 1.00
SBD 2.50