You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Wędkarska Presja" W Oczekiwaniu Na Wiosnę !

in #polish6 years ago

Paru wędkarzy jest. Ja karpiarzem nie jestem więc mogę się mylić ale dotychczas uważałem że wiosną skuteczniejsze są przynęty "zwierzęce" czyli o zapachu ochotki, krylu, halibut, kałamarnica i podobne. Natomiast kukurydza truskawka czy miód sprawdzają się latem.

Szczerze mówiąc mam wrażenie, że w tym tekście nie ma nic doświadczenia a sama teoria. Brakuje mi zdjęć Twoich znad wody, z ryba czy choć z tymi przynętami.

Pisanie o brzanach biorących z powierzchni choć to ryba typowo denna,
Pisanie o tym że kukurydza zakwasza bardziej łowisko niż "kukurydza" ???
Pisanie że kukurydza zakwasza bardziej niż granat z pieczywa,
Pisanie, że miałka zanęta jaką jest ten granat po kontakcie z wodą jest bardziej selekcyjna niż pellet,

To wszystko mówi mi, że to jednak reklama o której wspomniałeś na początku.

Chciałbym się mylić i zobaczyć więcej Twoich artykułów tu na tematy wędkarskie ale popartych twoimi doświadczeniami a nie przepisywanie słów producenta.

Sort:  

Nic nie było przepisywane a tutaj w tym artykule chodzi tylko i wyłącznie o polecane przeze mnie dipy i przynęty z tej firmy bo są naprawdę skuteczne ale cóż jeśli masz takie odczucie to trudno .Mam nadzieje ,że kolejne moje wpisy na temat wędkarstwa będą bardziej wartościowe dla Ciebie .Pozdrawiam

A co do brzany zakładasz ołów 3 cm od haczyka no cóż mogłem to szerzej opisać

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58241.28
ETH 2648.33
USDT 1.00
SBD 2.45