"Wędkarska Presja" W Oczekiwaniu Na Wiosnę !

in #polish6 years ago

Untitled(Ramka 1).jpg

Zapewne na steemit jest zarejestrowany nie jeden wędkarz. W oczekiwaniu na wiosnę chciał bym się podzielić właśnie z tą społecznością i nie tylko moją taktyką połowu na "feeder" w tym sezonie 2019.Zaznaczam nie zamierzam robić tu żadnej reklamy tylko zwyczajnie podzielić się moimi doświadczeniami oraz skutecznymi przynętami ,aromatami i zanętami.

Dipy,Aromaty (Skuteczne)



Jedne z najbardziej skutecznych "Dipów" które sprawdziły mi się w tamtym sezonie na łowiskach komercyjnych jak i wodach PZW (Polski związek Wędkarski) .W internecie jest dostępna oferta zapachów typu - Wanilia | Ananas | Truskawka | Czosnek | Halibut | Ser Żółty | Polipy | Kałamarnica | Słodka Kukurydza | Syrop klonowy | Rum Śliwkowy | Wodorosty | Kiełbasa | Homar | i inne których nie testowałem

aromat-cukk-750x750.jpg

Przynęty Tzw. Corn Puff (Skuteczne)



Mało znane ale bardzo skuteczne przynęty pływające.Kiedy łowimy na porośniętych zbiornikach doskonale sprawdzą się w połowie Amurów | Kleni | Jazi | Brzan i nie tylko Struktura kulek pozwala na wchłonięcie dużej ilości dipu ,aromatu w krótkim czasie dzięki czemu staje się bardziej atrakcyjniejsza dla ryby i z pewnością mogę polecić tą przynętę każdemu " Karpiarzowi " | Feederowcom | Spławikowcom Oferta zapachów typu - Wanilia | Ananas | Truskawka | Czosnek | Halibut | Ser Żółty | Polipy | Kałamarnica | Słodka Kukurydza | Syrop klonowy | Rum Śliwkowy | Wodorosty | Kiełbasa | Homar | i inne których nie testowałem
rvp_690c8c3546.jpg

Zanęty Typu Bomb



Staranie wyselekcjonowana zanęta którą testowałem na wodach PZW. Jedyny Plus jaki mogę tutaj dostrzec jest to praca tej zanęty selektywnie selekcjonuje nam większe ryby na łowisku a jeśli "karpiujemy" jest to nie doceniona zanęta ponieważ moim zdaniem nęcenie pelletem lub kukrydzą nie na każdym łowisku jest skuteczne i bardziej zakwasza wodę w porównaniu do peletów czy kukurydzy którą stosuje większość "karpiarzy"

ed6a11a34447ba569478321ea74a.jpg



Połamania Kija !!!

https://steemit.com/@kononowicz/feed



552c60bb0fd464c0e713759b8027388a.jpg

Sort:  

Paru wędkarzy jest. Ja karpiarzem nie jestem więc mogę się mylić ale dotychczas uważałem że wiosną skuteczniejsze są przynęty "zwierzęce" czyli o zapachu ochotki, krylu, halibut, kałamarnica i podobne. Natomiast kukurydza truskawka czy miód sprawdzają się latem.

Szczerze mówiąc mam wrażenie, że w tym tekście nie ma nic doświadczenia a sama teoria. Brakuje mi zdjęć Twoich znad wody, z ryba czy choć z tymi przynętami.

Pisanie o brzanach biorących z powierzchni choć to ryba typowo denna,
Pisanie o tym że kukurydza zakwasza bardziej łowisko niż "kukurydza" ???
Pisanie że kukurydza zakwasza bardziej niż granat z pieczywa,
Pisanie, że miałka zanęta jaką jest ten granat po kontakcie z wodą jest bardziej selekcyjna niż pellet,

To wszystko mówi mi, że to jednak reklama o której wspomniałeś na początku.

Chciałbym się mylić i zobaczyć więcej Twoich artykułów tu na tematy wędkarskie ale popartych twoimi doświadczeniami a nie przepisywanie słów producenta.

Nic nie było przepisywane a tutaj w tym artykule chodzi tylko i wyłącznie o polecane przeze mnie dipy i przynęty z tej firmy bo są naprawdę skuteczne ale cóż jeśli masz takie odczucie to trudno .Mam nadzieje ,że kolejne moje wpisy na temat wędkarstwa będą bardziej wartościowe dla Ciebie .Pozdrawiam

A co do brzany zakładasz ołów 3 cm od haczyka no cóż mogłem to szerzej opisać

Congratulations @kononowicz! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 10 replies. Your next target is to reach 50 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59114.57
ETH 2309.50
USDT 1.00
SBD 2.49