Wyczyn- Oficjalny koniec

in #polish7 years ago

No siema


Wszystko się kiedyś kończy i nasz #wyczyn również.
Zacznijmy od tego co udało się zrobić:

  • Udało się zaproponować szalone zadania 7 śmiałkom
  • Dwoje z nich przyznali, że nie są w stanie ich zrobić, co tyleż szanuje iż wiem, że zmierzyli się z nimi.
  • 4 nie przyznałem zaliczenia bo w sumie nie wiem czy coś zrobili :/
  • 1 osoba wykonała zadanie

Tak więc pragnę odtrąbić sukces!
Co najmniej jedna osoba coś zrobiła!
Gratuluje
@lukmarcus wykonania zadania. WPIS ZWYCIĘZCY
I jak nie dostanę przypadkiem "po grobowo" od @piotras do 1 października info, że zrobił swoje zadanie (ma ostatnie 6 dni w końcu) to proszę @Rexikon o przelanie nagrody na adres z arkusza googlowskiego.

Tabela wyników

Ok fanfary ucichły pieniądze zaraz zostaną przekazane.
Chciałbym przypomnieć zadania z tej edycji o tutaj i zapytać was jakie zadania widzielibyście i edycji kolejnej i czy nie macie czasem pomysłu na umiędzynarodowienie akcji.
Chciałbym przy wszystkich świętych uruchomić kolejną edycję tej wspaniałej akcji, ale do tego potrzebuje was, odważnych ludzi chcących spróbować czegoś szalonego.

Sort:  

Czekam na drugą edycję, chętnie wziąłbym udział ;)

Jakieś zadanie widzisz jako swój cel?

Na razie nie mam żadnego konkretnego pomysłu, ale dobrze by było jakby dotyczył wielu dziedzin jak w pierwszej edycji. Jak przyjdzie mi coś ciekawego do głowy to dam znać.

Ja miałem dużo szczęścia teraz, ale w drugiej edycji też wezmę udział.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66397.79
ETH 3460.28
USDT 1.00
SBD 2.61