Akcja #wyczyn - ale co dalej?

in #polish7 years ago

Wyczyn to akcja rozpoczęta przez @wytrzeszcz i @Rexikon - miała ona na celu ruszenie ludzi do zrobienia czegoś nowego. Ciężko to w zasadzie opisać, bo Wyczyn już w zamierzeniach był czymś mocno zakręconym.

Zgłosiłem się z loginu @lukmarcus i wpłaciłem 5zł w BTC, bo to mogła być dość fajna inicjatywa i zabawa. Pozostali uczestnicy to: @nocnyjanek, @punkposts, @piotras, @Pieszy_Easy_Rider, @dar i @pociag.

Miałem dużo szczęścia w przydzielaniu zadań, bo trafiłem na coś, co będę w stanie zrobić - musiałem wspomóc jakiś projekt open source. Bardzo dobrze się składa, bo prawie wszystko wokół Steema jest open source.

Minęły już ponad 2 miesiące od tego wydarzenia i chciałem opisać, co mi się udało zrobić.

  • z moją pomocą pojawiły się cztery teksty (dwa wsparcia i dwa tłumaczenia) na @steemit-polska,
  • wspieram mocno polską społeczność, co opisałem zasadami, a same wyniki można zobaczyć w posumowaniu czerwca, lipca czy sierpnia,
  • uzyskałem poparcie polskiej społeczności jako przyszły kurator (tutaj) i w momencie pisania to kuratorstwo się rozpoczyna,
  • obecnie trwają prace nad tłumaczeniem Blue Paper i kolejnymi oficjalnymi tłumaczeniami.

Nie znalazłem nigdzie podsumować innych uczestników, z chęcią bym je przeczytał. Być może wcale nie jestem pierwszy - tego nie wiem.

Wygrałem?


Jedna osoba pod dwoma nickami. Marek Szumny - to ja. @lukmarcus i @marszum.

Sort:  

No elo, Po egzaminie miałem wszystkich po kolei odpytać jak im poszło bo ogólnie to ciszę widzę :/
ale zgaduje że chyba wygrałeś na początku października będzie wszystko jasne.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66397.79
ETH 3460.28
USDT 1.00
SBD 2.61