You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Zapytaj niedźwiedzia]- Polska społeczność STEEM

in #polish6 years ago (edited)

Wydaje mi się że polska społeczność na steemit ma się całkiem dobrze, cały czas widać nowe nicki i tematy przez nich poruszane. Osoby które są od dawna raczej nigdzie się nie wybierają, przydała by się jakaś zachęta dla nowych użytkowników żeby zostawali na dłużej tylko nie mam pojęcia jak miało by to funkcjonować. Np: pojawia się ktoś nowy co ma coś ciekawego do pokazania ale jego zainteresowania nie trafiają w gusta społeczności choć stara się pisać dobre posty, nie ważne jak będzie się starać jest mała aktywność pod jego postami. Takie coś może zniechęcać nowych użytkowników i są zmuszeni pisać o czymś innym co ludzie bardziej polubią żeby się pokazać, albo całkiem rezygnują. Za przykład mogę dać Wrestling. W Polsce jest to niszowa rozrywka i mało kto się tym interesuje. Jak piszę o snach to jest aktywność, a jak napisał bym o wrestlingu pewnie było by słabo. Dlatego porzuciłem ten content i coś lepszego wybrałem. Żeby mieć aktywność pod tymi postami musiał bym mieć społeczność która się tym interesuje, dlatego na facebooku tylko się udzielam na grupach wrestlingowych. O wrestlingu robiłem posty dość proste, ale patrząc na innego urzytkownika o nazwie thunder619 jak dobrze nick pamiętam. On się bardziej starał ale odzew miał podobny do mojego. Niszowe tematy się tutaj nie przyjmują. Link do posta thundera619 : https://steemit.com/polish/@thunder619/6fwupr-wwe-raw-wyniki-walk-i-komentarz

Sort:  

Mam mieszane odczucia co do Twojego wpisu z jednej strony się zgadzam a z drugiej nie. W krótkiej perspektywie masz rację lecz w dłuższej uważam że już niebardzo gdyby Twoje posty o wrestlingu były naprawdę dobre i do tego z angielskim tłumaczeniem uważam że mógłbyś odnieść sukces. Dlatego rozważ wznowienie serii i dodawanie dopieszczonych postów w tej tematyce np raz w tygodniu.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59220.04
ETH 2316.03
USDT 1.00
SBD 2.51