You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co się stało z Leonem?

in #polish6 years ago (edited)

O, widzę że wzięłaś pod uwagę to że logo przy zdjęciach było za małe, teraz jest idealne bardzo czytelne. Co do przygarniętych psów, warto poświęcić im dużo czasu, 2 psy które mam są przygarnięte i po przejściach. Powiem szczerze że z dużą łatwością umiem analizować zachowania moich psów, doskonale wyczułem każdego i wiem jak się z nimi obchodzić w każdej sytuacji. Psy mają prosty mechanizm zachowania, ciągle powtarzają tą samą reakcję na dane zdarzenie. Np: Wystarczy że rozłożę ręce na boki, a mój Durban wie że ma podbiec i skoczyć, doskonale wie że go złapie i nie upuszczę. Ufa mi.

Sort:  

Ciesze się, że się podoba :)
Już w twoim poście o zwierzakach czytając zauważyłam, że dobrze rozumiesz się ze swoimi psiakami. To jest bardzo ważne, właśnie po to by psy nam ufały, szczególnie te po przejściach, te którym trzeba pokazać, że ludzie nie są źli i że też umieją kochać.
Leon aż tak bardzo nie wymagał czasu, jego wady o których pisałam są po prostu śmieszne... Wiele psów jest bardzo agresywnych właśnie ze strachu, ale dobrzy ludzie potrafią te psy naprawić- to jest wyczyn.

Ja miałem farta bo moje psy nie są agresywne wobec ludzi gdy są za ogrodzeniem.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67443.33
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 2.66