Piosenka Na Dziś nr 11

in #polish7 years ago (edited)

Zespół : System Of A Down

Utwór : Lonely Day

Gatunek : hard rock, metal alternatywny, heavy metal, nu metal

Lata aktywności : 1994-obecnie

Obecny skład zespołu :


Serj Tankian – śpiew, instrumenty klawiszowe, gitara elektryczna (1994–2006, od 2010)
Daron Malakian – gitara elektryczna, wokal wspierający (1994–2006, od 2010)
Shavo Odadjian – gitara basowa (1994–2006, od 2010)
John Dolmayan – perkusja (1997–2006, od 2010)

Byli członkowie zespołu


Ontronik „Andy” Khachaturian – perkusja (1994–1997)


Sort:  

Nie będzie to taki samotny dzien
Będę w nim ja i mój .... niedzielny rosół 😃

Gitarowe brzmienia w sam raz by się rozbudzić i nabrać energii na reszte dnia 👍

a ja pomidorówkę jadłem, he he

i elegancko
teraz zabieram się za wrapy :D
haha faceci w kuchni częśc druga :)

a jak, melonego z buraczkami i ziemniakami przed chwilą odgrzewałem z obiadu

Jedna z moich ulubionych piosenek! W czasach szkoły średniej słuchałem tego na okrągło!

a ja ten zespół najbardziej lubię od zeszłego roku, wcześniej słuchałem czego innego

Utwór świetny, teledysk jeszcze fajniejszy :) Szczególnie zapadł mi w pamięci moment z płonącą kłódka, nie wiem czemu ;)

ja słyszałem tą piosenkę wiele razy ale nie wiedziałem że to piosenka tego zespołu, kiedyś słuchałem głównie kaliber 44 i paktofonikę, teraz się bardziej w inne piosenki zagłębiam

Pewnie dlatego, że ten kawałek jest zupełnie inny w klimacie niż cała ich twórczość. W mojej opinii najlepsza jest ich druga płyta, czyli Toxicity, ale może to dlatego, że usłyszałem o nich właśnie w czasie kiedy ją wydali :) Były to czasy kiedy jeszcze na MTV leciała muzyka ;)

no właśnie, na mtv pierwszy raz za dzieciaka ich widziałem, a dopiero w tamtym roku 2 piosenki ich słuchałem , teraz mam zamiar wszystkie przesłuchać

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60429.37
ETH 2327.68
USDT 1.00
SBD 2.52