You are viewing a single comment's thread from:

RE: Piosenka Na Dziś nr 11

in #polish7 years ago

Utwór świetny, teledysk jeszcze fajniejszy :) Szczególnie zapadł mi w pamięci moment z płonącą kłódka, nie wiem czemu ;)

Sort:  

ja słyszałem tą piosenkę wiele razy ale nie wiedziałem że to piosenka tego zespołu, kiedyś słuchałem głównie kaliber 44 i paktofonikę, teraz się bardziej w inne piosenki zagłębiam

Pewnie dlatego, że ten kawałek jest zupełnie inny w klimacie niż cała ich twórczość. W mojej opinii najlepsza jest ich druga płyta, czyli Toxicity, ale może to dlatego, że usłyszałem o nich właśnie w czasie kiedy ją wydali :) Były to czasy kiedy jeszcze na MTV leciała muzyka ;)

no właśnie, na mtv pierwszy raz za dzieciaka ich widziałem, a dopiero w tamtym roku 2 piosenki ich słuchałem , teraz mam zamiar wszystkie przesłuchać

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68363.69
ETH 2642.16
USDT 1.00
SBD 2.69