You are viewing a single comment's thread from:

RE: Power Down- Odchodzę?

in #polish6 years ago (edited)

"zdarzyło się wam może kiedyś by kurator dawał upvote na podstawie tego gdzie publikujecie swoje treści? "

Mnie zdarzyła się podobna sytuacja po rezygnacji z projektów wieloosobowych i wystartowaniu z własnym małym projektem straciłem wsparcie kuratorskie jednogo z opiekunów tagów, którego rozwój wspierałem swoimi tekstami i upvotami. Ponieważ nie piszę tu dla kasy to ten fakt nie miał wpływu na moje dalsze plany na Steemit. :)

Nie jesteś więc osamotniony będąc "ofiarą" prozy życia na Steemit. Takie życie :) Życzę powodzenia i mam nadzieję, że odpoczniesz i wrócisz, żeby pisać dla przyjemności i czerpać z tego spełnienie .

Pozdrawiam serdecznie. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67563.69
ETH 3470.63
USDT 1.00
SBD 2.68