You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS KULINARNY - OGŁOSZENIE WYNIKÓW (1) I GŁOSOWANIE (2).

in #polish6 years ago (edited)

@kittyspawspl wzruszyła mnie Twoja troska o moją umiejętność czytania ze zrozumieniem :) @wadera i @grecki-bazar-ewy w przepisach uwzględniły możliwość wykonania potrawy bezmięsnej. Gdybyś doczytała to "można bez większego ryzyka pominąć lub podmienić jakiś składnik" u @wadery i mój komentarz do jej potrawy, to jest szansa, że zrozumiałabyś dlaczego zagłosowałem na te potrawy :) . Jeżeli sprawia Ci to problem to pomogę: Oba przepisy uwzględniają modyfikację i wersję bezmięsną, jak deklarują autorki. Idąc tokiem Twojego rozumowania może w następnej edycji pojawi się konkurs na ciastko? Łasuchy będą miały pole do popisu :). Pozdrawiam

Sort:  

Nie wiem na jakiej podstawie dokonujesz ciastkowej analizy mojego komentarza ale jeśli chodzi o słodkości to ja zawsze jestem na TAK.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66053.97
ETH 3448.72
USDT 1.00
SBD 2.67