Sort:  

No co zrobisz, jak w XXI wieku niektórzy ludzie nie umieją myśleć samodzielnie, ksiądz z ambony krzyknie że to jest kapela która wychwala szatana i połowa kościoła idzie za nim. Nikt się nie zapozna co to za zespół, co osiągnął, czy pomaga ludziom, liczy się tylko to co usłyszą od duchownego.

Słuchałem tej kapeli w technikum, na raportówkach rysowaliśmy sobie ich logo a na jeansowe kurtki naszywaliśmy ich naszywki a na czarne koszulki żelazkiem naklejało się prasowanki z katem. Chodziliśmy tak po mieście i nikomu to nie przeszkadzało... Ten kraj schodzi na psy...

Prasowanki pamiętam, miałem też kurtkę z naszywkami i kapslami, pamiętam żeby takie coś sobie przypiąć trzeba było znać choć trochę dany zespół. Nie mogłeś sobie ot tak przypiąć kapsel z jakimiś czachami bo ci się podobał, musiałeś podać tytuł płyty, kto śpiewa i z jakiego kraju jest kapela, takie podstawowe info o zespole. I jeden od drugiego się dowiadywał, sprawdzał gdzie się dało. Fajnie było. Pamiętam raz, taki miejscowy niby rozrabiaka zabrał kolesiowi skórę, ot tak, bo mu się nie spodobało, bardzo szybko ją odnosił i przepraszał, już nie był takim rozrabiaką, jak gróbka metalowców z długimi piórami go na mieście otoczyła. To był tylko jeden taki incydent w moim życiu, a już trochę przeżyłem wiosen.

Do tej kapeli mam wielki sentyment, można powiedzieć że od nich rozpoczęła się moja przygoda z tym rodzajem muzyki i trwa do dzisiaj.
https://steemit.com/polish/@andzi76/dzielenie-sie-z-sasiadami-nasza-muzyka-metal-zespol-kat

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.024
BTC 51418.20
ETH 2293.14
USDT 1.00
SBD 1.99