You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS KULINARNY - OGŁOSZENIE WYNIKÓW (17) I GŁOSOWANIE (18).

in #polish6 years ago

dzięki za otuchę Ewa! tu jest bardzo pożyteczny artykuł na ten temat po angielsku : https://steemit.com/mapsters/@simplymike/got-hacked-here-s-how-to-get-your-account-and-reputation-score-back @rita.food.channel podobno można cofnąć wszystko, włącznie z reputacją, ale jeśli dobrze zrozumiałam, to tylko w przypadku gdy straciłam inne hasło niż master, a z tego co widze, haker zaraz po włamaniu się zmienił wszystkie moje hasła, co jest możliwe tylko posiadając master key. więc, nie wiem, czy już czasem nie po mnie... no zobaczymy.

jak to się mówi mądry Polak po szkodzie! ech.

właśnie zauwążyłam,że jako że byłam zalogowana cały czas na busy z komputera, mogę wciąż komentować z mojego konta, komentarze są od razu ukrywane, ale są, ciekawe. więc jakaś 'władza' (he, he...) mi jeszcze została i możecie okazjonalnie zobaczyć gdzięś mój komentarz. mi pozostaje tylko czekać. życzcie mi powodzenia i uważajcie na swoje hasła! z tego czy innego konta opiszę swoje doświadczenia ku przestrodze innych.

buziaki,
@mykitchenlab

Sort:  

Powodzenia raz jeszcze! Buziaki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66565.59
ETH 3503.87
USDT 1.00
SBD 2.72