Sort:  

W tej edycji Konkursu Kulinarnego @shogunka - czy to ja? Zostałem shogunką:), o rany nie zauważyłem.
Uśmiałem się. Pozdrawiam.

Wybacz... to przez te upały pewnie przekręciłam :P Nadal jesteś @shogunma na pewno!
Skoro się uśmiałeś to ok, sama się uśmiałam teraz...

hahahahhaha dobre :)

też się uśmiałam :D

3 pkt - @mykitchenlab - Dżem truskawkowy z nutką rumu

2 pkt - @rita.foodchannel - Deser z porzeczkami i nasionkami chia

1 pkt - @nwacrypto - Nalewka z pigwy

Serdecznie dziękuję 😚

dziękuję! miło mi :)

Serdecznie dziękuję za wszystkie głosy! Ciepło na sercu:)

Gratuluję bioracym udział w konkursie! Wasze pomysły mnie motywuja do kolejnych odkryć kulinarnych.

Moi zwycięzscy w tym tygodniu:

  • 3 pkty - pigwówka
  • 2 pkty - powidła jeżynowo-gruszkowe
  • 1 pkt - dżem aroniowo-jabłkowy!

Przepisy marzenie!

Wybór był bardzo ciężki :) po długich namysłach głos oddaję na:

3 punkty - @mykitchenlab DŻEM TRUSKAWKOWY Z NUTKĄ RUMU
2 punkty - @nwacrypto Nalewka z pigwy
1 punkt - @grecki-bazar-ewy O moich jeżynach, gruszach i powidłach

dziękuję ! :)

3 punkty - @mykitchenlab DŻEM TRUSKAWKOWY Z NUTKĄ RUMU
2 punkty - @aguta - Orzeźwiające ciasto cytrynowo-borówkowe
1 punkt - @grecki-bazar-ewy O moich jeżynach, gruszach i powidłach

:))

dziękuję za głos! :)

@grecki-bazar-ewy witaj Ewa, tu @mykitchenlab, piszę z konta, które już wkrótce uruchomimy wraz z mężem, na którym będziemy prowadzić bloga o tematyce fotograficzno-kulturalno-językowo-podróżniczej.

Moje konto dziś zostało zhakowane, aktualnie ubiegam się o odzyskanie dostępu, ale szczerze mówąc nie wiem czy mi się to w ogóle uda, a jeśli tak to ile to potrwa...pewnej osobie udało się to w tydzień, więc liczę że i mi może pójść sprawnie, ale jak mówię, nie ma takiej pewności.

wzięłam udział w konkursie pt warzywa sezonowe, nie wiem czy widziałaś mój post. w obecnej chwili jest jeszcze widoczny, ale reszta jest 'na szaro', i można wyświetlić post/obrazki/video tylko po kliknięciu 'show' (zazwyczaj pod spodem postu/załącznika).

Szczerze mówiąc, jako że liczę, że odzyskam swoje konto, mam wielką nadzieję, że zgodzisz się, abym wzięła udział w konkursie. w ten post włożyłam bardzo wiele pracy, kosztował mnie i męża prawie cały weekend, myślę że to był mój najlepszy post jak do tej pory. jako, że teoretycznie zostańę odblokowana, chciałabym prosić, aby wpisać mnie na listę mimo wszystko, aby istniała możliwość głosowania na mój post.

przy okazji przestrzegam przed upvotowaniem mojego postu pod profilem (lub innych postów o ile to możliwe), bo ten paskudny haker może przyczepić się i do was. on się nie pieści, zabrał mi cały dochód z konta ! ^^ 'na szczęscie' nie był on duży...

przy okazji, czy zetknęłaś się już może z czymś takim? mąż mi zakładał konto więc nawet nie wiem jakiło by proces, ale z tego co powiedział, nie podał żadnych moich osobistych danych nie licząc adresu. nie wiem więc nawet na jakiej zasadzie miałam udowodnić swoją tożsamość, kiedy dostanę email od steemit...

pozdrawiam,
@mykitchenlab

Bądźmy dobrej myśli :) Nie zetknęłam się jak dotąd z podobną sytuacją więc tym bardziej trzymam kciuki za szybkie odzyskanie konta.
Uważaj na swoje hasła!

Pozdrawiam serdecznie i czekam na dobre wieści :)

dzięki za otuchę Ewa! tu jest bardzo pożyteczny artykuł na ten temat po angielsku : https://steemit.com/mapsters/@simplymike/got-hacked-here-s-how-to-get-your-account-and-reputation-score-back @rita.food.channel podobno można cofnąć wszystko, włącznie z reputacją, ale jeśli dobrze zrozumiałam, to tylko w przypadku gdy straciłam inne hasło niż master, a z tego co widze, haker zaraz po włamaniu się zmienił wszystkie moje hasła, co jest możliwe tylko posiadając master key. więc, nie wiem, czy już czasem nie po mnie... no zobaczymy.

jak to się mówi mądry Polak po szkodzie! ech.

właśnie zauwążyłam,że jako że byłam zalogowana cały czas na busy z komputera, mogę wciąż komentować z mojego konta, komentarze są od razu ukrywane, ale są, ciekawe. więc jakaś 'władza' (he, he...) mi jeszcze została i możecie okazjonalnie zobaczyć gdzięś mój komentarz. mi pozostaje tylko czekać. życzcie mi powodzenia i uważajcie na swoje hasła! z tego czy innego konta opiszę swoje doświadczenia ku przestrodze innych.

buziaki,
@mykitchenlab

Powodzenia raz jeszcze! Buziaki :)

3 pkt @rita.foodchannel - Deser z porzeczkami i nasionkami chia
2 pkt @nwacrypto - Dżem aroniowo-jabłkowy z cynamonem..
1 pkt @grecki-bazar-ewy - O moich jeżynach, gruszach i..

Och jak miło. Dziękuję serdecznie 😚

3 pkt - @rita.foodchannel - Deser z porzeczkami i nasionkami chia
2 pkt - @aguta - Orzeźwiające ciasto cytrynowo-borówkowe
1 pkt - @nwacrypto - Nalewka z pigwy

Dziękuję bardzo ❣

Dziękuję! :)

3 pkt @grecki-bazar-ewy - O moich jeżynach, gruszach i powidłach gruszkowo-jeżynowych

2 pkt @mykitchenlab - Dżem truskawkowy z nutką rumu

1 pkt @nwacrypto - Dżem aroniowo-jabłkowy z cynamonem i goździkami

dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64865.94
ETH 3547.45
USDT 1.00
SBD 2.33