You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje 3 sposoby na śliwki węgierki - powidła z sokiem pomarańczowym, powidła z jabłkami i śliwki suszone!

in #polish6 years ago

@rita.food.channel świetny pomysł, aby śliwki połączyć z sokiem z cytryny ! mam wielką ochotę wypróbować, @grecki-bazar-ewy, narobiłaś mi smaka :) ja zupełnie niedawno miałam trochę śliwek i zrobiłam z nich kompot, dodając przyprawy "piernikowe" i wino, możesz sobie wyobrazić jaki wyszedł rewelacyjny! a po wygytowaniu były z tego świetne powidła, jak już przejadł nam się kompot. bardoz chciałam siętym przepisem podzielić, ale nie wiem jak to będzie ze śliwkami we wrześniu jak wrócimy z wakacji, no i z moim kontem hehe, może będę pisłąa z nowego...a jak nie to w przysżłym roku :) piłyście taki kompot/jadłyście powidłaśliwkowe z dodatkiem wina i przypraw typu cynamon goździki etc ?

Ewcia super pomysł z tą siatką! z niecierpliwością czekam na dalesze losy suszonych śliwek!

a Twój ogród tak pięknie dziko wygląda! takie widoki (ok, podobne)podziwiałam w Hiszpanii i Włoszech. aż się chce wpaść do Ciebie :)

PS lepsze i wyraźniejsze zdjęcia niż ostatnio, lepiej się "czyta" :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59415.56
ETH 2593.31
USDT 1.00
SBD 2.47