You are viewing a single comment's thread from:

RE: 👉 6 przepisów na koktajle owocowo - warzywne 🍌🍓🍍🍎🌿

in #polish6 years ago (edited)

Jak zwykle jestem za tym z awokado i mango, ale mam pytanie odnośnie blendera bo sam zamierzam kupić tylko non-stop ludzie wokół mi powtarzają, że owszem jest to zdrowe, ale poprzez ciepło, tarcie następuje pewien proces pasteryzacji przez, co taki koktajl ma mniej witamin niż spożycie po prostu warzyw, owoców i dlatego proszę rozwiej moje wątpliwości :)

Sort:  

Hej! Pytanie do jakiej temperatury blender nagrzewa koktajl, czy jest to powyżej 40 st. C.
Myślę, że najważniejsze jest to, by nie blendować warzyw i owoców zbyt długo oraz wypijać koktajl bezpośrednio po przygotowaniu. Poza tym spożywać surowe warzywa i owoce także w formie nie blendowanej.
Wg mnie warto przygotowywać koktajle, bo jest to naprawdę skuteczny sposób na zjedzenie sporej ilości surowych roślin, szczególnie tych liściastych. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że wartości odżywcze np. z jarmużu będą lepiej przyswajalne po rozdrobieniu liści.

O widzisz i to jest konkretna odpowiedź za którą bardzo dziękuję, czyli ogólnie koktajle dostają plusa za przyswajalność :) Myślę, że nie tylko mi się ta odpowiedź przyda :) Miłego i jeszcze raz Bardzo Dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66066.52
ETH 3291.81
USDT 1.00
SBD 2.70