You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak muzyka zawładnęła moim życiem?...

in #polish6 years ago

Coś w tym właśnie jest, że wydajesz całe wypłaty na sprzęt, doskonalisz umiejętności i wszyscy dookoła powiedzą ci " Je... komercje ", aż nie znikną i zauważysz, że w sumie rapujesz tylko w wolnych chwilach i non-stop narzekasz, że masz tyle niezrealizowanych pomysłów, a oni zwykle robią to tylko z zajawki... Trzeba rozumieć pojęcie zajawka, a pasja, czyli myśli poświęcone czemuś 24 na h zasługują na odkrycie... Poza tym sam wydałem multum kasy na sprzęt i staram się pozbyć tego wszystkiego, co, kto o czymś powie... Nikt za ciebie niczego nie przeżyje, ani cię nie wyżywi, ale za to z chęcią powie ci co jest dla ciebie dobre... A co do teori przyciągania to ja zaś miałem tak w pracy, że przyszedłem po 17 godzinach na stacje i tak fajnie mi się patrzyło na babkę, która wycierała już 4 raz podłogę, że wkrótce pojawiły się okoliczności, że mogłem z tego zrezygnować i zadzwonili do mnie z stacji :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66274.97
ETH 3175.04
USDT 1.00
SBD 4.06