You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kiedy jest mnie za dużo... #6

in #polish6 years ago

Trzymam dzielnie kciuki za trudną walkę na siłowni! :) Polecam też popracować nad postawą, to rzecz która często zaniedbywana doprowadza wizualnie do gorszych efektów niż sama waga. To też może być kwestia zdjęcia, ale mimo wszystko... :) Pozdrawiam serdecznie! :)

Sort:  

Akurat rozjechany kręgosłup mam od dziecka, ale to po części moja wina, po części genów. Chociaż wiem, garbię się na ogół niemiłosiernie ku niezadowoleniu wszystkich (bo sama tego w sumie nie czuję).
Z resztą dzisiaj pojawi się post nawiązujący bezpośrednio do mojej postawy, więc jak coś to polecam zerknąć (będzie tam prześwietlone zdjęcie, ale niech Twoje oczy się nie przejmują) :D

Chodzi mi też trochę o to, że często ludzie nie zdają sobie sprawy jak duże efekty można osiągnąć korygując postawę, abstrahując od zabaw na siłowni :) Szczerze polecam komu mogę - mimo, że nie jestem fizjoterapeutą i mam mierną wiedzę w temacie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60700.74
ETH 2389.90
USDT 1.00
SBD 2.64