Rabini Ogłosili 🔺 Mesjasz Się Urodził 🔺Ciekawostka: To oznacza KONIEC ŚWIATA Według JUDAIZMU.

in #polish6 years ago

Temat mimo, że został przeze mnie zakwalifikowany do Spiskowych Teorii jest dość ciekawy.

Po pierwsze Izrael to bardzo specyficzny kraj, w którym religia odgrywa ogromną rolę. Informacja, że zbliżają się wydarzenia kluczowe w Judaizmie może aktywizować wiele osób i środowisk.

Po drugie Rabini podali dokładną datę (co do dnia) w której Mesjasz ich zdaniem się urodził. Sugeruje to, że w przyszłości jakaś osoba będzie mogła powołać się na datę swoich urodzin w celu osiągnięcia swoich celów.

Po trzecie według Judaizmu przyjście Mesjasza (nie muszę chyba przypominać, że to nie będzie Jezus) oznacza "Koniec Świata" poprzedzony okropnymi wojnami, kataklizmami itd.

Po czwarte opis Końca Świata według Judaizmu bardzo mocno przypomina opis dni ostatecznych według Chrześcijan tyle, że tak nie przychodzi Mesjasz, a Antychryst a to prowadzi do wniosków, że .... .

O wiele wiele więcej w filmie na Youtube (w którego opisie znajdziesz także źródła):

Sort:  

Panie Krzysztofie! Nie wolno zapominać, że według judaizmu świątynia jest tylko jedna(a raczej teraz już nie jest) i jest to właśnie owa Wielka Świątynia. Synagogi to jedynie domy modlitewne i dlatego nie wolno w nich składać ofiar ze zwierząt.

No wiem - to mówię we vlogu - a przynajmniej starałem się

Witaj Ator! Od jakiegoś czasu sledze na YT Twój kanał i cieszę się, że dołączyłeś na steemit o czym nie wiedziałem i dowiedziałem się od Pfill K którego z tego miejsca pragnę gorąco pozdrowić. Bardzo identyfikuję się z Twoimi poglądami a twórczość Twoją bardzo cenię. Coraz mniej dzisiaj można znaleźć osób które otwarcie i publicznie mówią to co myślą lub komentują zaistniałe wydarzenia. Zyczę wytrwałości oraz samych sukcesów.

Dzięki za dobre słowo. Tyle razy mówiłem, że tu jestem to tylko oznacza jak YT przycina mi zasięgi.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62784.34
ETH 3337.95
USDT 1.00
SBD 2.47