You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rabini Ogłosili 🔺 Mesjasz Się Urodził 🔺Ciekawostka: To oznacza KONIEC ŚWIATA Według JUDAIZMU.

in #polish6 years ago

Witaj Ator! Od jakiegoś czasu sledze na YT Twój kanał i cieszę się, że dołączyłeś na steemit o czym nie wiedziałem i dowiedziałem się od Pfill K którego z tego miejsca pragnę gorąco pozdrowić. Bardzo identyfikuję się z Twoimi poglądami a twórczość Twoją bardzo cenię. Coraz mniej dzisiaj można znaleźć osób które otwarcie i publicznie mówią to co myślą lub komentują zaistniałe wydarzenia. Zyczę wytrwałości oraz samych sukcesów.

Sort:  

Dzięki za dobre słowo. Tyle razy mówiłem, że tu jestem to tylko oznacza jak YT przycina mi zasięgi.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59762.43
ETH 2663.65
USDT 1.00
SBD 2.41