Sort:  

Odkąd mam w ogródku to daję gdzie się da, już nawet o tych moich liściach laurowych pisałam ;) W niczym nie przeszkadza i podobno jest zdrowy ale w sumie zawsze możesz go pominąć.
Z liściem czy bez, taki kurczak jest pyszny, polecam :)
Inne mięsko też może być, u nas dzisiaj była młoda koźlina w takiej postaci ale bez curry ;)

no kurczaka pieczonego, pieczone ziemniaki w oliwie rozmarynie itd to pochłaniamy często. ale kompozycja kurczaka z liściem laurowym mnie zainteresowała. muszę ogarnąć. dla mnie liść laurowy nie istnieje bez ziela angielskiego :) a tego już nie zdzierżę w kurczaku :D

No to bez liścia :) Nie wszyscy lubią, wiadomo, ale mi nie przeszkadza. Za to za rozmarynem nie przepadam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54349.85
ETH 2284.90
USDT 1.00
SBD 2.32