You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hipokryzja Sprzątaczek

in #polish6 years ago

Bo niestety tak jest, mnie ostatnio w szeptach za żart tak zjechali, że na twitch muszę używać "kappa" jak żartuję. "Polish car lamp" czekam na ten post, żeby zobaczyć ilu ludzi nie dostrzeże sarkazmu. Ja to lubię dodawać humor do życia i uważam, że taki rodzynek na tagu #polish byłby zabawny, a dla tych co nie zrozumieją sarkazmu - odpowiedz w komentarzach.

Sort:  

Wiesz, że nawet nie chodzi mi o sarkazm? Ja naprawdę mam fajny artykuł napisany na potrzeby Clubu Ford Mondeo, gdzie łatwo można uzyskać pro efekty i chciałem napisać to po angielsku i tag #polish jest raczej przydatny.

Serio, zero żartów, naprawdę chciałem napisać taki post i odpuściłem i omijam polish szerokim łukiem. Razem ze mną zapewne sporo innych osób omija ten tag.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58784.30
ETH 2574.87
USDT 1.00
SBD 2.46