Hipokryzja Sprzątaczek

in #polish6 years ago (edited)

cleaners.png

Miało być pięknie. Szczytne cele, prośby o wsparcie i dodacje a zaczeło się od klasyki gatunku: reward pool rape czyli od tego czego sami zamordyści nie lubią najbardziej.
https://staging.busy.org/@polish-cleaners/activity
pc.png

Póżniej było już tylko gorzej:
image.png

Flagowanie na podstawie podejrzeń i prośby o udowodnienie autorstwa. Jeżeli nikt nie będzie reagował na taki zamordyzm to niedługo żeby coś opublikować na #polish będzię potrzebny wyrok sądowy stwierdzający że dana osoba jest autorem tekstu lub obrazka.

Osobie która delegowała 11 tys. SP dla konta @polish-cleaners proponuję wycofanie tych środków. Wiem że dużo robisz dla polskiej społeczności (szanuję to) ale sam widzisz że nie tędy droga.

Czy ja też mam:

  • przelać 11 tys Steem do Bittrex
  • założyć anonimowe konto na steemit
  • przelać z Bittrex 11 tys Steem na to konto
  • delegować 11 tys dla @anty-polish-cleaners na przykład
  • zacząć wojnę na flagi z PC?

Nie będę tego robił.

Wszystkie osoby niesłusznie pokrzywdzone przez nasze hipokrytyczne sprzątaczki proszę o zostawienie komentarza. Jestem w stanie pomóc.


Z góry uprzedzam że nie będę bronił plagiatów




Sort:  

Mamy szansę przywrócić internetowi normalność... Polska "Elita" już próbuje wprowadzić stary porządek... No nic, musimy poczekać aż wymrą albo im się znudzi. Poza tym uważam, że tag #polish musi zostać zniszczony, twu, uwolniony, bo cały czas mam w planach wstawić przygotowany już artykuł o polerowaniu lamp w samochodach w języku angielskim (#car #lamp #polish). Ale trochę się boję, że się i do mnie przyczepią.

tylko pytanie, dlaczego chcesz użyć tagu, który nie będzie kierował twojego postu, do grupy, która jest Twoim targetem.

Myślisz, że jest dużo osób, które interesują się polerowaniem i które z tego powodu przeglądają tag polish?

Dużo więcej niż polaków na steem. I to jest mój target. Mam technikę dobrą polerowania - można uzyskać dobre efekty domowymi sposobami. Mam ją dobrze opisaną ze zdjęciami (na razie po polsku) i chcę aby się znajdowało po #polish - bo nie wyobrażam sobie lepszych tagów niż #car #headlights #polish. A przede wszystkim nie chcę tu durnych ograniczeń i cenzorów.

Jak zrobię, źle wolałbym żeby ocenili to ludzie i najwyżej nie dawali upvotów, a nie odgórna władza, która nagle zrówna mnie z ziemią bo zajęli sobie jakiś tag i koniec.

Przecież tak działa Steem. Chyba nie spodziewałeś się tu demokracji? :P

Nie, no w sumie, wiem jak jest. Zawsze, są jakieś układy układziki i one rządzą. I tak jest to zdrowsze niż tzw. lewacka odgórna cenzura pod pretekstem mowy nienawiści albo innego sloganu, który tak naprawdę nic nie znaczy.

Czasem mam jednak wrażenie, że niektórzy tęskną za taką cenzurą i chcą ją wszędzie wprowadzać :(

Moim zdaniem (prawie) wszyscy chcą jakości i świętego spokoju. Bo mówić czy nawet wrzucać można wszystko. Jak np. gnębić ludzi na ulicy. Ale czy to jest normalne?

Jeśli uznamy, że nie (bo nie wiem co uważasz :D) to czy w takim razie chcielibyśmy, by na naszej stronie takie treści były?

Zależało by mi na braku cenzury. Jak ktoś wrzuca takie gnębienie, zwyczajnie nic nie zarobi i się znudzi. Dodatkowo ludzie zobaczą i wyrobią sobie o nim zdanie, którego nie będzie się dało ukryć. Być może ktoś wykorzysta to przeciwko niemu. Ale nich sobie będzie nawet Sadistic Hard i Ogrish o ile ktoś doda NSFW. Wszystko jest dla ludzi i głupio uważają, Ci, że lepiej wiedzą co chcą wszyscy.

Nie chcę kolejnej platformy gdzie muszę się bać, że złamię regulamin jakiejkolwiek z grup, albo urażę czyjeś uczucia.

No to nie musisz się bać, bo wprowadzamy miesiąc bez flagowania. Rozpoczynamy akcję - słaba treść to wysoki upvote. Chodzi o to, by nie mieć "kija w tyłku", że trzeba pisać dobry tekst. Teraz im gorszy tym lepszy.

Bo niestety tak jest, mnie ostatnio w szeptach za żart tak zjechali, że na twitch muszę używać "kappa" jak żartuję. "Polish car lamp" czekam na ten post, żeby zobaczyć ilu ludzi nie dostrzeże sarkazmu. Ja to lubię dodawać humor do życia i uważam, że taki rodzynek na tagu #polish byłby zabawny, a dla tych co nie zrozumieją sarkazmu - odpowiedz w komentarzach.

Wiesz, że nawet nie chodzi mi o sarkazm? Ja naprawdę mam fajny artykuł napisany na potrzeby Clubu Ford Mondeo, gdzie łatwo można uzyskać pro efekty i chciałem napisać to po angielsku i tag #polish jest raczej przydatny.

Serio, zero żartów, naprawdę chciałem napisać taki post i odpuściłem i omijam polish szerokim łukiem. Razem ze mną zapewne sporo innych osób omija ten tag.

jakby coś...to daj znać

zygibo znaczy wiesz ten Pan noisy ma więcej steem power więc jest silniejszy i wgl bardziej zajebisty... myślę że wali konia do tych cyferek, tylko że jak się kiedyś ktoś wnerwi to mu w mordę da ale pewnie i tak będzie sobie wmawiał, że go to nie boli bo steem power większy... Jest jeszcze taki jeden rudy koleś, maniak praw autorskich co go chyba rodzice w domu bili, ale nicku nie pamiętam...

Żeby nie było, że nie wyjaśniłem, za co ta flaga. Za irytujący brak wyobraźni w posługiwaniu się wulgaryzmami i narażenie mnie na śmierć z nudów. (Sugeruję dwie godziny Stasiuka dziennie, aby poduczyć się chociaż troszkę, co można robić z tzw. brzydkimi słowami...).

"zajebisty" to nie wulgaryzm, sprawdź w słowniku...

XD.
Sprawdziłem. Sprawdzić Ci jeszcze słownik skrótów?

Dlatego ja używam: zayebisty Ps. O @lukmarcus wspomniałeś? Czytaj ze zrozumieniem, chodziło oto by nie prowadzić streamów z gier na które nie ma przyzwolenia np. przed premierą :P

Polish-cleaners najpierw oflagował mi film na DTube za przekleństwa. Szczerze był on słabej jakości więc rozumiem... Ale oflagowali mi też drugi post i tym razem już niesłusznie: https://steemit.com/polish/@polskiarrow/moja-reakcja-na-zachowanie-posla-janusza-sanockiego
Flaga za napisanie listu do posła... A ich argument to rzekomy hejt i obelgi... Tam nawet nie było żadnego brzydkiego słowa, ani obrażania. Jedynie wyraziłem swoją opinię na temat zachowania polityka. No ludzie, niech polish-cleaners nie flagują tak pochopnie bo czasami zastanawiam się, czy za tym nie stoi bot pokroju algorytmu demonetyzującego filmy na yt. @polish-cleaners, flagi za wolność słowa... gratuluję. :(

Poziom "rozmowy" bardzo niskich lotów, ale uważam że post nie zasługuje na flagę. Daj znać gdy opublikujesz coś nowego, wynagrodzę Ci to gdy odzyskam SP

Sprawa o której wspominałem - sprawa z PC rozwiązana, Arrowowi obiecałem moją protekcję.

Cała sprawa rozgrywała się z tego co pamiętam o małe nieporozumienie i również parę wulgarnych komentarzach @polskiarrow w stosunku do PC. Myślę, że wszystko udało się doprowadzić do końca i że @polskiarrow więcej flagi nie otrzyma za podobne posty :)

Inicjatywa interesująca, lecz wykonanie tak jak prawie zawsze niezbyt idealne. Moim zdaniem należałoby założyć profil kontrolujący @polish-cleaners i nie powinno być flag za zwykłe podejrzenia, na których uczciwa osoba może sporo stracić. Przypominam, że jest coś takie domniemanie niewinności, które oznacza tyle, że jeżeli nie udowodniono komuś winy, to pozostaje niewinny do czasu wykazania jej.

Ja bym się bardzo cieszył gdyby PC informowali autorów o tym że ich tekst lub film został zamieszczony na steemit prawdopodobnie bez zgody. To by napewno sprowadziło niektórych z nich na steemit. Natomiast osoba plagiatująca po raz pierwszy powinna zostać o tym poinformowana . Flaga dopiero przy drugim czy trzecim plagiacie

Też się z Tobą zgadzam. Tutaj jest pełno osób początkujących i warto ich poinformować o takich kwestiach. Raczej nie mają złych zamiarów, a tak zniechęca to ich do tworzenia nowych treści. Najpierw ostrzeżenie, później, jeśli nie poskutkuje, kara.

Dokładnie najpierw informować a nie karać. Samo karanie nastawi obie strony negatywnie do siebie i będzie tworzyć niepotrzebne konflikty. Drugi plagiat już kwalifikowałby się na flagę.

Szczerze mówiąc, to sam kiedyś napisałem do autora, który był plagiatowany. Zignorował to i tak postępuje niestety większość, wiec nie tędy droga.

Inicjatywa PC bardzo słuszna i stwierdzam to mimo że sam dostałem flagę, z którą nie mogę się kłócić, bo nawet przyznałem im racje, ale z tego co tu piszecie wynika, że PC wymaga dopracowania i nie powinna od razu "karać" bo chyba nie mają takich uprawnień jak np. ZAiKS. Taki
natychmiastowy downvote zniechęca szczególnie nowych użytkowników. Moim zdaniem najpierw dwa ostrzeżenia, a dopiero za trzecim downvote.

Co do pool rape, to faktycznie niepotrzebnie głosowali na swoje komentarze, ale nie widzę ostatnio aby jakiemukolwiek swojemu dawali upvote. Osobiście wierzę w ich misję i nie sądzę aby ich działania były złe dla polish.

mi również zdarza się głosować na właśne komentarze, gdy zależy mi na zwiększeniu widoczności danego komentarza. Tak to częściowo tutaj wygląda.

Poza tym, widać, że proceder został zaprzestany.. a dyskutowanie nad kilkoma upvotami o wartości 0.16 centów - chyba się trochę mija z celem.

tymczasem, na czacie ktoś to policzył:

Selection_020.png

Ja też tak robię, głównie w dyskusji z Rafalskim, bo to beton do którego nic nigdy nie dociera. W ten sposób zmuszam go do zaprzestania głupiej dyskusji

Ja też tak robię

czy w związku z tym, nie przeszkadza Ci to, że poście wyżej dalej jest przez Ciebie napisane:

a zaczeło się od klasyki gatunku: reward pool rape

?

sprawdz sobie (a może ktoś na czacie policzy?) ile razy Ja podbijałem swoję komentarze, ile Ty a ile Rafalski

To udało Ci się może w końcu znaleźć kogoś niesłusznie oflagowanego, czy nie? :D

Witam, widzę że postanowiłeś wrócić, to fajnie. Z tego co ja zauważyłem PC nie tylko robi czystkę na polish, ale też trzepią zagraniczne posty za plagiaty. To chyba dobrze dla całego Steemita. Może mieli jakąś wpadkę, każdemu może się zdarzyć, oni działają od niedawna. Wszyscy jesteśmy inwestorami w ten portal, dbajmy o niego.

np ja zostałem pokrzywdzony. Zreszta chyba screen masz z pod mojego postu.

wrzuć link do postu

No tak, ale to jest non commerce license, zapytaj jeszcze czy zezwalają ci na monetyzaję

Przecież sam się zaorałeś, masz licencję do użytku niekomercyjnego

mam w ustawieniach na nie zarabianie, moge ci nawet pokazać @fervi ; @mmmmkkkk311 @barbarossastudio

zmieniłem jak napisali, że nie mogę

dalej napisałem im "Dziękuję. Do zobaczenia!"

No i w porządku, teraz poczekajmy na wycofanie flagi. Mam nadzieję że będziesz dalej publikował ale już z wyłączoną monetyzacją

Wyłaczoną funkcję zarabiania w poście poznajemy po przekreślonej wartości pod nim. Musiał wystąpić jakiś błąd albo ty wykonałeś coś w niewłaściwy sposób.

Posty z kolei wrzucone już z włączoną monetyzacją, nie mają możliwości jej wyłączenia. Steem Power, to również tokeny, a więc rodzaj dochodu.

SP można wyciągnąć z konta (pełne przelanie Steem Power do STEEM trwa 3 miesiące, lecz jest możliwe, wykorzystuje się do tego opcję "power down").

ostatnio Steemit przeniósł ustawienie 50/50, 100% SP, declain do ustawień, jako ustawienia domyślne dla nowych postów.

Chyba tymsamym przy okazji wyłączyli możliwość (za pomocą interfejsu Steemit), by zrobic declain później, przy edycji postu. Słabo. Nie pomyślano...

Nie wiem czy ta funkcja działa (czy nie), natomiast zarabianie masz włączone. Może tę funkcję ustawiłeś po albo coś, nie wiem. (Wyłączenie działa po włączeniu, czyli wcześniejsze posty są zarabiające)

kurde to napisze do nich moze sie zgodza

a jakbym poszedl w steem power to moge tak? @fervi

O lol, chyba nie. Nawet szef resortu napisał Ci, że nie możesz wykorzystywać tych materiałów komercyjnie, tak więc flaga na 100% zasłużona. Co do podejrzeń, to było tłumaczone, że jest to swoisty dupochron PC, jak się okaże, że ktoś jednak miał prawa i będzie chciał wytoczyć sprawę o oczernianie. Wyszło to przy okazji gościa co kopiował posty ze swojego bloga, co zauważył Czitos, z tego co widzę, to PC nie flagują postów bo im się wydaje, tylko w sytuacjach faktycznego, wysoce prawdopodobnego plagiatu. Jak ktoś udowodnił swoje autorstwo/prawa to cofali flagę i dawali jeszcze upvote w ramach zadośćuczynienia. Większość ich komentarzy to na dobrą sprawę wskazówki jak się zachowywać żeby być popularnym, czytanym i na tym zarabiać.

Te komentarze - "wskazówki" powinni moim zdaniem zmienić, bo bardziej mi one wyglądają na groźby, niż wskazówki ;D

@polish-cleaners

Polish cleaners powinni działać po prostu rozsądnie. Uważam, że to oni powinni udowodnić, że coś jest plagiatem a nie autor, że jego praca plagiatem nie jest. Bo pisząc książkę czy pracę naukową nie udowadniamy tego w treści pracy, a liczymy się z tym, że ktoś może nam to sprawdzić. Powinna tu panować zasada domniemania niewinności. Wystawianie flagi na podstawie podejrzeń to wg mnie nadużycie. Obecność PC na Steemit - jak najbardziej Ok, ale działanie do poprawki. Flaga to według mnie ostateczność. Powinny być upomnienia, działanie prewencyjne, a nie agresywne. Agresja może zacierać granice pomiędzy wolnością słowa, a misją PC.

Pisząc pracę naukową, obowiązkowo podaje się źródła przede wszystkim i nikt nie kopiuje tekstu z danej pomocy, tylko chociaż stara się własnymi słowami o czymś napisać. W przypadku kopiowania - zawsze jest to plagiat.

Oczywiście i powinien być karany. Ale plagiat a nie podejrzenie plagiatu.

Odniosę się do tego w osobnym wpisie.

Tak, ale narazie nie będę ingerował, zresztą czekam na transfery SP

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66794.56
ETH 3501.55
USDT 1.00
SBD 2.71