You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 5 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish5 years ago (edited)

Do mnie pan M nie przychodzi już od dawna i ja też się pod niego nie podszywam, ale z czasów, gdy jeszcze grałam w tę grę pamiętam jeden prezent, który znienawidziłam od pierwszego wejrzenia, a który ocalił mi skórę. Prawie.

Może znajdą się wśród was osoby, które miały na nogach kultowe obuwie schyłku komunizmu - przesławne Relaksy. Miałam je i ja. Nie z własnej woli - któregoś ciemnego poranka znalazłam je pod poduszką. Całe na biało. Byłam mądrą dziewczynką i wiedziałam, że czasy zabawek i ślicznych sukienek się skończyły i nadeszła era prezentów praktycznych. Dzisiaj, gdybym wyszła na miasto w Relaksach mogłabym liczyć co najmniej na powszechne uznanie wśród miejscowych hipsterów, wtedy były szczytem obciachu, przynajmniej w mojej podstawówce. W dodatku były niewygodne, ciężkie i marzły mi w nich nogi.

Nienawidziłam ich, dopóki któregoś dnia nie musiałam nawiewać z placu zabaw przed bandą starszych wyrostków z sąsiedniej szkoły. Nie to, żeby mi się w nich super biegło, przeciwnie. Ale gdy przyszło decydujące starcie i wierzgnęłam kopytem (a relaksy miały swą wagę i podeszwę twardą jak cegła) okazało się, że mam na nogach śmiercionośną broń. Gdy usłyszałam pełen bólu okrzyk: "O k***a, jakie buciory!" wstąpił we mnie prawdziwy duch walki. Po kilku kopniakach było po sprawie. Do domu wróciliśmy cali i zdrowi - ja i moje Relaksy. Nie stały się ani wygodniejsze, ani cieplejsze ani mniej obciachowe. Ale zostaliśmy przyjaciółmi.

I to mi się pięknie wpisuje w przekonanie, że cokolwiek dostaję od życia - nie ważne, czy mi się to podoba czy nie, ma jakiś cel. Bo potem dostałam jeszcze wiele, wiele takich "Relaksów", na które psioczyłam, a które na dłuższą metę okazały się cennym darem.

Oczywiście, dostałam też mnóstwo pięknych prezentów, ale żadnego z nich nie wspominam z takim sentymentem ;)

Sort:  

Mialem relaksy i przygode z nimi zwiazana :D. Byla to moze pierwsza czy druga klasa podstawowki, pewnego dnia po zakonczonych lekcjach przebierając się w szatni założyłem jednego swojego relaksa a drugi, ktory roznil sie tylko kolorem podeszwy był już nie mój tylko chlopaka z innej klasy. O tym że mam na nogach dwa różne buty dowiedziałem sie dopiero w domu gdy je sciągałem, powiedziałem rodzicom, no i tato postanowil pojechać swoim komarkiem do szkoły z nadzieją że ten chłopak ma jeszcze lekcje i ze uda mu sie wymienic te buty, no i udalo mu sie, wymienił je, tylko że przy okazji stracil komarka bo mu w tym czasie ktos go buchnął. :)

Co za historia! Oto prawdziwa wartość Relaksów! 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57654.82
ETH 2888.30
USDT 1.00
SBD 3.60